Bedrift
Skjervøy kommuneSøknadsfrist
15.10.2019Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9180, SKJERVØY
SKJERVØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2059258Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
- Oppdatert 11.09.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Skjervøy kommune
Planlegger
Offentlig forvaltning
Skjervøy kommune har behov for deg som kan bidra i arbeidet med viktige samfunnsutviklingsoppgaver. Kommunen har mange prosjekter på gang, både private og kommunale, og vi søker derfor en planlegger i en nyopprettet stilling.
Stillingen har følgende hovedarbeidsoppgaver/-områder:
Revidere/arbeide med kommuneplanens arealdel, samfunnsdel og kommunedelplaner
Utarbeide områdeplaner og detaljreguleringsplaner i kommunens egen regi
Behandling av private detaljreguleringsplaner
Saksforberedelse til politisk behandling, medvirkning og samarbeid med kommunens innbyggere, myndigheter, utbyggere og andre interessenter
Delta i prosjekter av planfaglig karakter
Kvalifikasjoner:
Utdannelse på masternivå for eksempel innenfor fagfeltene byplanlegging, landskapsarkitektur eller arealplanlegger. Søkere med bachelor og/eller annen relevant utdanning kan også søke.
God kjennskap til plan- og bygningsloven og annen relevant lovverk
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk er en forutsetning.
Ønskede kvalifikasjoner:
Erfaring med utarbeidelse av planer etter plan- og bygningsloven og/eller offentlig saksbehandling er en fordel
Har god samarbeidsevne på tvers av ansvarsområder og med andre myndigheter
Har kompetanse i bruk av digitalt planverktøy
Skjervøy kommune tilbyr:
Ei krevende og allsidig stilling med faglige utviklingsmuligheter
Arbeidstid etter fleksitidordningen.
Mange dyktige kolleger og medarbeidere med stor kapasitet og engasjement.
Lønn etter avtale.
Kommunen kan være behjelplig med å skaffe bolig.
Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;
Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende
Vi søker derfordeg som:
Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.
Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.
Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.
Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.
Stillingen ligger under teknisk etat. Teknisk etat består ellers av teknisk sjef, boligforvalter, vedlikeholdsleder formålsbygg, byggesaksbehandler, oppmålingsingeniør, prosjektleder og førstesekretær. I tillegg ligger Anlegg seksjonen, Havn og Skjervøyterminalen under etaten.
Søknaden må gi opplysninger om:
CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester
telefonnummer og e-postadresse
referanser
Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk.
Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.
Flere opplysninger om stillingen gis av:
Teknisk sjef Kjell Ove Lehne tlf. 77775520/90937495
e-post: kjellove.lehne@skjervoy.kommune.no
Opplysninger om Skjervøy kommune finner man påwww.skjervoy.com
SØKNAD SENDES ELEKTRONISK: her
Søknadsfrist: 15. oktober 2019
Bedrift
Skjervøy kommuneSøknadsfrist
15.10.2019Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9180, SKJERVØY
SKJERVØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2059258Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
- Oppdatert 11.09.2019