• Bedrift
    Skjervøy kommune
  • Søknadsfrist
    15.10.2019
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9180, SKJERVØY
    SKJERVØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2059258
  • Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
  • Oppdatert 11.09.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skjervøy kommune

Planlegger

Offentlig forvaltning

Skjervøy kommune har behov for deg som kan bidra i arbeidet med viktige samfunnsutviklingsoppgaver. Kommunen har mange prosjekter på gang, både private og kommunale, og vi søker derfor en planlegger i en nyopprettet stilling.

Stillingen har følgende hovedarbeidsoppgaver/-områder:

  • Revidere/arbeide med kommuneplanens arealdel, samfunnsdel og kommunedelplaner

  • Utarbeide områdeplaner og detaljreguleringsplaner i kommunens egen regi

  • Behandling av private detaljreguleringsplaner

  • Saksforberedelse til politisk behandling, medvirkning og samarbeid med kommunens innbyggere, myndigheter, utbyggere og andre interessenter

  • Delta i prosjekter av planfaglig karakter

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse på masternivå for eksempel innenfor fagfeltene byplanlegging, landskapsarkitektur eller arealplanlegger. Søkere med bachelor og/eller annen relevant utdanning kan også søke.

  • God kjennskap til plan- og bygningsloven og annen relevant lovverk

  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk er en forutsetning.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring med utarbeidelse av planer etter plan- og bygningsloven og/eller offentlig saksbehandling er en fordel

  • Har god samarbeidsevne på tvers av ansvarsområder og med andre myndigheter

  • Har kompetanse i bruk av digitalt planverktøy

Skjervøy kommune tilbyr:

  • Ei krevende og allsidig stilling med faglige utviklingsmuligheter

  • Arbeidstid etter fleksitidordningen.

  • Mange dyktige kolleger og medarbeidere med stor kapasitet og engasjement.

  • Lønn etter avtale.

  • Kommunen kan være behjelplig med å skaffe bolig.

Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

  • Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfordeg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.

  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.

  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.

  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.

    Stillingen ligger under teknisk etat. Teknisk etat består ellers av teknisk sjef, boligforvalter, vedlikeholdsleder formålsbygg, byggesaksbehandler, oppmålingsingeniør, prosjektleder og førstesekretær. I tillegg ligger Anlegg seksjonen, Havn og Skjervøyterminalen under etaten.

Søknaden må gi opplysninger om:

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester

  • telefonnummer og e-postadresse

  • referanser

Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk.

Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.

Flere opplysninger om stillingen gis av:

Teknisk sjef Kjell Ove Lehne tlf. 77775520/90937495

e-post: kjellove.lehne@skjervoy.kommune.no

Opplysninger om Skjervøy kommune finner man påwww.skjervoy.com

SØKNAD SENDES ELEKTRONISK: her 

Søknadsfrist: 15. oktober 2019

 

  • Bedrift
    Skjervøy kommune
  • Søknadsfrist
    15.10.2019
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9180, SKJERVØY
    SKJERVØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2059258
  • Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
  • Oppdatert 11.09.2019