Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
18.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4711752Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 01.08.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lørenskog kommune
Opptatt av kontroll og kvalitet?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du en engasjert, fleksibel og utviklingsorientert spesialrådgiver/rådgiver med stor arbeidskapasitet?
Som vår nye kollega vil du gå inn å styrke og videreutvikle arbeidet med kvalitet og internkontroll som en del av kommunens helhetlige virksomhetsstyring.
Arbeidsoppgaver:
- Videreutvikle, koordinere og innarbeide kvalitet og internkontroll som en del av kommunens helhetlige virksomhetsstyring
- Utvikle system for og gjennomføre interne revisjoner
- Forvalte og revidere internkontrollsystemet
- Systemeier og systemforvalter av kommunens elektroniske verktøy for internkontroll (Compilo)
- Følge opp virksomheter og etablere rutiner for dokumentasjon, oppfølging og vedlikehold av kvalitet og internkontroll
- Gi støtte og bistå sektorene og stabsavdelingen i deres kvalitets- og internkontrollarbeid
- Iverksette opplæring og kompetanseheving innenfor alle nivåer av internkontroll
- Fasilitere risikoanalyser ved behov
- Medvirke i stabsenhetens øvrige oppgaver, eksempelvis innen beredskap
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning, gjerne på masternivå. Aktuelle fagretninger kan være samfunnsfag, juridiske fag, samt økonomiske og administrative fag. Svært relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Kan dokumentere gode resultater fra kvalitetsarbeid, prosjekt- og utviklingsarbeid
- God kompetanse, erfaring og resultater fra å fasilitere risikoanalyser
- God erfaring i opplæring/kursing av andre
- God kompetanse i bruk av IKT-verktøy
- Erfaring med arbeid i større organisasjoner på tvers av enheter og nivåer
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Personlige egenskaper:
- Systematisk, pedagogisk, løsningsorientert og fleksibel
- Leveringsdyktig og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner på tvers av fagområder og sektorer
- Du har strategiske evner og liker å jobbe langsiktig
- Du jobber strukturert og effektivt
- Du er analytisk og liker å jobbe metodisk
- Du er en relasjonsbygger og er god på å bygge nettverk
Vi tilbyr:
- God arbeidstid- og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- Mulighet for fag/kompetanseutvikling
- Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter
Om stabsenheten
Stabsenheten er nyopprettet og vil få ansvar for å understøtte øverste ledelse i kommunen ved å koordinere og tilrettelegge. I tillegg vil enheten bidra til bedre koordinering mellom STYV (styring- og virksomhetsutvikling) og sektorene. Enheten består av 8 dyktige medarbeidere som jobber innen virksomhetsstyring, analyse, beredskap, lederstøtte og politisk sekretariat. Arbeidssted er på rådhuset.
Annet
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
18.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4711752Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 01.08.2022