Bedrift
Link International Norge ASSøknadsfrist
27.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Konsulenter - Personal og -utviklingUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Oslo
OSLO
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
5101454Se her for andre jobber fra Link International Norge AS
- Oppdatert 03.05.2023
Link International Norge AS
Økonomisjef
Konsulenter - Personal og -utvikling
Viken kollektivterminaler FKF har en ledig stilling som økonomisjef.
Vi ser etter deg som er en dyktig fagperson, relasjonsbygger og trygg i rollen som økonomisjef. Du ønsker å bidra til vekst og utvikling i foretaket. Hos oss vil du få en sentral plass i ledergruppen og bli en del av vårt dynamiske og tverrfaglige administrasjonsfelleskap. Vi holder til sentralt i hyggelige lokaler i Galleri Oslo. Stillingen rapporterer til administrerende direktør.
Les mer om oss på vår hjemmeside http://www.kollektivterminaler.no
Arbeidsoppgaver:
- økonomioppgaver ifm årsavslutning og kontroll av årsregnskapet
- budsjettansvar
- månedlig kostnadsoppfølging med budsjettansvarlige
- personalansvar
- bidra til utredning av saker som skal til behandling i styret, fylket og fylkesrådet
- rapporteringer til styret og eier
- styresekretær
- økonomistyring
- sikre etterlevelse av lover og regler, skatte -og avgiftsmessige forhold
- oppfølging, veiledning og kvalitetssikring
- systemansvar for timeregistreringssystem (vi benytter Gat Soft)
- superbruker i prosjektøkonomisystem (vi benytter ISY)
- samarbeid med Viken fylkeskommunes økonomi- og regnskapsseksjoner
Kvalifikasjoner:
- høyere utdanning innen økonomi/administrasjon på minimum bachelor nivå
- minimum 5-7 års relevant erfaring fra tilsvarende rolle på senior/ledernivå
- erfaring fra offentlig virksomhet gjerne i tillegg til erfaring fra privat virksomhet
- kjennskap til KOSTRA og fylkeskommunale regnskapsprinsipper
- god økonomi -og regnskapsforståelse
- god kjennskap til et eller flere av følgende systemer: ISY Prosjekt økonomi, GAT, Visma Enterprise, Digital Innsikt
- solid erfaring med bruk av Excel, kunnskap om muligheter innen digitalisering og automatisering
Personlige egenskaper:
- analytisk, strukturert og god til å prioritere
- gode lederegenskaper, trygg og engasjerende leder
- løsningsorientert tilnærming, selvstendig og initiativrik
- gode samarbeids -og relasjonsbyggende egenskaper
- stor arbeidskapasitet, proaktiv og initiativrik
- gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig
- personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- interessante arbeidsoppgaver i et aktivt, dynamisk og trivelig miljø
- gode utviklingsmuligheter
- fleksibel arbeidstidsordning
- kantine, tilgang til treningsrom og mulighet for Ruter frikort
- god pensjonsordning i Viken fylkeskommunale pensjonskasse
- lønn etter avtale
For mer informasjon, ta kontakt med: Bjørn Ivar Hansen tlf 920 30 234 eller Halfdan Jensen til 915 14 711
Bedrift
Link International Norge ASSøknadsfrist
27.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Konsulenter - Personal og -utviklingUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Oslo
OSLO
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
5101454Se her for andre jobber fra Link International Norge AS
- Oppdatert 03.05.2023