Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nordic Jobs Worldwide AS

Norsktalende Reisekonsulent til Athen, Hellas

Rekruttering og bemanning

Ser du etter en mulighet til å jobbe utenlands i et internasjonalt reiseselskap? Vi ser nå etter dyktige reisekonsulenter for vår kunde i Athen, Hellas!

Vår kunde
Vår kunde er en av de ledende globale reiseselskapene i verden med €4bn + årlig salg. De opererer og styrer flygresor.se, som er den største søkemotoren i Sverige og Tripstack, det selvstendige B2B segmentet av gruppen som tilbyr en variasjon av komplekse teknologiske løsninger.

Deres dynamiske, flerkulturelle team av over 1000 talentfulle ansatte er alltid på utkikk etter flere dyktige personer som kan bli en del av teamet og finne nye innovative løsninger sammen med dem! Deres 110 nettsider i over 70 land over hele verden inkluderer (Men er ikke begrenset til) gotogate.com, pamediakopes.gr, mytrip.com, flightnetwork, supersavertravel.se, trip.ru & flygresor.se.

Deres hovedkontor er lokalisert i Uppsala, Sverige, med ekstra kontorer i Stockholm, Göteborg, Athen, Toronto og India (Pune og Mumbai).

Stillingen

Som en Reisekonsulent, vil du assistere kundene med å fullføre deres planlegging og booking av reiser over telefon, email og sosiale medier med forskjellige forespørsler om å fullføre reservasjoner i systemet. Du vil også jobbe med å promotere og selge ekstra-løsninger til deres flyturer som er naturlige for at kunden skal få en ekstra god opplevelse. Din oppgave er å tilby en oversiktlig booking slik at kunden kan reise med senkede skuldre og sikkerhet.

For at vår kunde skal sikre sine kunder en god opplevelse, må alle Reisekonsulenter har en vennlig og positiv holdning hvor man har et genuint ønske om å hjelpe andre!

Stillingen rapporterer til en Frontline Kundeservice Manager.

Ansvarsområder

  • Motta & prosessere inkommende telefoner, mailer & sosiale medier forespørsler
  • Sikre & tilbyr kvalitet til kundene gjennom å håndtere forespørsler & klager fra kunder på en professsjonel måte
  • Håndtere fly-avbestillinger, endrede bookinger og kunne forutse situasjoner
  • Utvikle & anbefale endringer på eksisterende metoder og prosedyrer for å øke treffsikkerhet, effektivitet og tilbakemelding fra reiseavdelingen som en helhet.
  • Rapportere tekniske utfordringer, kundeklager og andre problemer
  • Jobbe med mersalg - og trives godt med det!

Kvalifikasjoner

  • Du snakker flytende norsk - både muntlig og skriftlig
  • Du snakker flytende engelsk
  • Du har en bachelor i turisme, business adminiastrasjon eller andre lignende emner
  • Erfaring fra kundeservice
  • Tidligere jobbet med å nå mål/KPI'er
  • GDS erfaring vil være en fordel (Amadeus, Sabre eller Galileo)
  • Gode kommunikasjonsevner og en "det kan jeg gjøre!"-instilling
  • Kvalitetsfokusert og evnen til å jobbe i en bedrift hvor det skjer mye endringer
  • Evnen til å tilpasse deg etter omstendinghetene og kunne jobbe under press
    Vår kunde har også noen verdier som de ønsker at alle ansatte skal jobbe etter: Playing to win, Accountability & cooperation og Urgency to be excellent

Selskapet tilbyr deg

  • Muligheten til å jobbe i et internasjonalt miljø hvor du kan vokse profesjonelt og skape en karriere
  • Et godt arbeidsmiljø hvor du kan nyte en daglig frokost, spille ping pong eller ta del i en Yoga time.
  • Konkurransedyktig lønn + 2 ekstra lønninger utbetalt hvert år(14 lønninger totalt i løpet av 1 år)
  • Privat helseforsikring
  • God flyttepakke for deg som ikke bor i Hellas: Flybillett til Athen, 2 uker hotell betalt av selskapet, hjelp med å finne en permanent bolig, hjelp med alt av dokumenter og papirarbeid.
  • Moderne, lyse åpne kontorer med en flate på over 4000㎡

Er denne muligheten perfekt for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Send din CV og søknad til jonas@nordicjobsworldwide.com