Detaljer

Spørsmål rettes til

Henriette Husevåg
tlf: 46795355+47


Norsktalende kundesupport til solfylte Malaga!

Ser du etter en jobb i varmere klima? Er du lei av snø, kulde og har lidenskap for god kundeservice? Da vil vi høre fra deg!


Vi søker nå en serviceentusiast for vår kunde i vakre Malaga i Spania! Her vil du jobbe med vår kundes norske avdeling og serve norske kunder med førsteklasses service på telefon, mail og chat. Oppstart er allerede den 16. mars, så vi ser etter deg som er klar for å ta steget og flytte til Malaga eller du som allerede er på plass i Malaga.


Norsktalende Kundeservicekonsulent

Om du tidligere har jobbet i et service relatert yrke, er dette en stor fordel. Du må trives med å hjelpe mennesker med ulike utfordringer og se på dette som en interessant og morsom utfordring! Arbeidet vil være mye over telefon, chat og mail.


Om selskapet

Hos vår kunde i Malaga får du en flott hverdag. Vår kunde holder til i Benalmadena-Málaga med plass til 800 medarbeidere, hvor du blir en del av familien. Vår kunde har kollegaer i store deler av verden og er flere enn 50.000 ansatte. De er eksperter innen kundeservice og derfor ivaretar de kundeservice for noen av verdens største merker. Som deres nye kollega, vil du oppleve et profesjonelt arbeidsmiljø med fokus på samhold, utvikling og plass til forskjellighet.

Du vil bli en del av et norsk team med norske ledere og kollegaer, og dine kunder vil være danske, men de er en blandet samling av alle typer og forutsetninger, som sammen skaper et tolerant og spennende arbeidsmiljø.


Hovedoppgaver

  • Support på kundens utfordringer og spørsmål via telefon, chat og email
  • Analysere tekniske problemer som kunden har ved å lytte til kunden og stille oppfølgingsspørsmål
  • Kundeservice og rådgivning
  • Mersalg ved å være nysgjerrig på kundens behov
  • Samle all nødvending informasjon i systemet for å sikre høyt nivå av service leveranse til kunden


Kvalifikasjoner

Flytende norsk - både skriftlig og muntlig
Bra engelsk - både skriftlig og muntlig
Sterk teknisk forståelse. Om du har erfaring fra teknisk support er dette et pluss.
Kunnskap rundt forbruker elektronikk (smart tv, trådløs radio etc.)
God forståelse rundt MS Office
Gode telefonkunnskaper - du har vært i kontakt tidligere med kunder over telefon og vet hvordan du skal opptre profesjonelt og serviceinnstilt.


Kunden tilbyr

-Fulltidsstilling (39 timer/uken) og permanent kontrakt
Arbeidstider: Fra Mandag til Fredag, mellom 09.00 til 18.00
Lønn: 18.400 Euro før skatt/per år + opptil 1.800 Euro i bonus
Karrieremuligheter

Søk i dag, og bli en del av et ambisiøst selskap!

Er du riktig person? Send din engelske CV til henriette@nordicjobsworldwide.com