Detaljer

Spørsmål rettes til

Mads Nybakk

Norsk kundeservice agent

Ser du etter jobb innen kundeservice på Malta? Da har du kommet til riktig sted - Ta del i en unik spillverden på Malta!

Vår kunde

Vår klient er en markedsledende gaming software aggregator som tilbyr casino og bingo opplevleser. De tilbyr både en direkte hosting-plattform for eksisterende operatører, samt et fullstendig white-label tilbud av kasino merker. Alle tjenester leveres modulært og gir deres kunder kostnadseffektiv tilgang til sektoren med muligheter for et fullt fleksibelt skreddersydd produkt.

Hvorfor jobbe på Malta?
Det er ingen tvil om at Malta er en populær og attraktiv destinasjon for Skandinavere som er ute etter solen og det gode liv. Det er mange fordeler ved å leve på Malta. Blant annet er det veldig enkelt å leie en leilighet. Malta er også et veldig trygt land, og ifølge Eurostat har Malta kun 0,3% kriminelle hendelser per 1,000 innbygger. Det er selvfølgelig også vanskelig å slå 300 dager med sol i året! For mennesker som elsker varme, er Malta - sommerne nærmest perfekte. Engelsk er også det offisielle språket på Malta, som betyr at man kan integrere seg og forstå andre mennesker enkelt. Alle helsekostnader på Malta er gratis, og så lenge du er ansatt i en bedrift får du full støtte om noe skulle hende meg deg - Ganske fantastisk!

Å flytte til Malta gir deg muligheten til å oppleve både by og strand på samme tid. Her kan du vandre rundt i Valletta og oppleve de flotte små gatene, som kan minne om italiensk arkitektur på sitt beste. Samtidig har du har mange flotte bademuligheter bare en kort busstur unna. Om du liker å shoppe er Sliema stedet! Den vakre byen Sliema ligger langs kysten med utsikt tvers over havnebukta til Valletta, midt i mellom Valletta og St. Julian’s. Her er det stappet med gode cafeer, restauranter, puber og shoppingmuligheter. Det beste er at alt dette ligger 14 minutters gange fra din nye arbeidsplass!

Kundeservice konsulent
Å være en kundeservice konsulent for vår kunde, betyr at man er med på å skape den beste kundeservicen i Igaming industrien. De ser etter motiverte, produktive og gaming interesserte kandidater som kan hjelpe og drive selskapet fremover. Som en kundeservice konsulent må du kunne jobbe selvstendig, komme opp med nye kreative løsninger og samtidig følge selskapets rutiner og retningslinjer. Vår kunde ser etter kandidater som kan ta deres kundeservice til neste nivå!

Kunden ser etter en kundeservice konsulent med det lille ekstra. De vil at deres kandidater skal være fantastiske på service til enhver tid, og nå sine mål som er satt for dem. De vil at kundeservice skal være en del av kasinoopplevelsen!


Du er ansvarlig for å tilby den beste service hos kunden ved å:

  • Være ledig for kundens spørsmål
  • Levere høyt nivå av kundeservice til enhver kunde på live-chat og e-mail
  • Assistere kunden på chat og e-mail
  • Tilby forklaringer til kunden om produkter, nettside, regelverk
  • Informere kunden om tilbud og promoteringer
  • Oppdatere kundens kontodetaljer med informasjon når det trengs
  • Skrive og oversette tekster angående kasino nyheter
  • Løse kundens utfordringer og problemer ved å analysere deres problem og hjelpe til med å løse saken på en hyggelig og klar måte
  • Utgående samtaler
  • Rapportere feil på siden og ulike tekniske feil fra deres spill tilbyder
  • Være ledig til å jobbe skift, ut i fra hva bedriften trenger og krever
  • Andre egnede oppgaver kan bli lagt til i rollen fra selskapet


Kvalifikasjoner

  • Erfaring innen å assistere kunder på mail, telefon eller chat
  • Rask og effektiv på data
  • Gode kommunikasjons evner, både verbalt og skriftlig
  • Flytende i norsk og engelsk
  • Løsningsorientert og klar utad i din kommunikasjon
  • Tidligere erfaring fra IGaming eller stor interesse for kasino spill er en fordel, men ikke krav
  • Fleksibel og villig til å jobbe skift

Selskapet tilbyr

  • Internasjonalt arbeidsmiljø
  • Bonusordninger
  • Helseforsikring
  • Hjelp med å finne bolig
  • Transport hjem etter kveldsskift'
  • Tilbyr flyttepakke