• Bedrift
    Nittedal kommune
  • Søknadsfrist
    17.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5330806
  • Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
  • Oppdatert 27.08.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nittedal kommune

NAV Nittedal søker deg som vil bidra til at mennesker skal kunne mestre egen økonomi

Offentlig forvaltning

Har du lyst til å jobbe forebyggende og helhetlig med at mennesker i en utfordrende livssituasjon skal kunne mestre egen økonomi? Da kan du være den vi leter etter.

NAVs overordnede mål er å gi mennesker mulighet til arbeid og aktivitet, samt sikre rettigheter til velferdsytelser. NAV Nittedal er en virksomhet med 45 medarbeidere fordelt på 2 tverrfaglige avdelinger, som sammen jobber for å gi gode tjenester til innbyggerne i kommunen.

 

Vi har nå ledig vikariat som veileder, hvor oppgavene i hovedsak vil være å følge opp innbyggere som har behov for hjelp til å forvalte egen økonomi. Vikariatet har en varighet på 1 år, med mulighet for fast stilling.

 

Stillingen lønnes etter avtale og erfaring.
Ønsker du nærmere opplysninger om stillingen, kan du kontakte konstituert NAV leder Hilde A. Strømmen, tlf. 92 89 95 24 og Avdelingsleder Linda Blankevoort, tlf. 458 44 837. 

Søknad og CV sendes via lenken nedenfor. Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.

Dersom du ønsker å reservere deg fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli offentliggjort på søkerlisten. Søker varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Kvalifikasjoner:

  • Fullført utdannelse på minimum bachelorgradsnivå, helst innen helse – og sosialfag, pedagogikk eller samfunnsfag. Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.  
  • Evne til å forstå andres perspektiv, være trygg i møte med mennesker i sårbare situasjoner 
  • Erfaring med å gi økonomisk råd og veiledning, samt saksbehandling 
  • Meget god norsk muntlig og skriftlig formidlingsevne 
  • Gode digitale ferdigheter og kunne beherske en arbeidshverdag på digitale plattformer  
  • Stor arbeidskapasitet og evne til å prioritere i en hektisk hverdag 

Vitnemål fra fullført utdanning og attester må lastes opp i Webcruiter sammen med søknaden din. All utenlandsk utdanning må være NOKUT-godkjent. 

Personlige egenskaper:

  • En fleksibel lagspiller med godt humør. 
  • Et indre driv og en vilje til å stå på. Du må tåle høyt arbeidspress og det å følge opp tunge saker over lang tid.  
  • Strukturert og kunne jobbe selvstendig. 
  • Omstillingsdyktig og trives med å bidra i endringsprosesser - både arbeidshverdagen og samfunnet endrer seg raskt.  
  • God til å samarbeide og motivere, og kunne skape og dele gode løsninger med kollegaer og samarbeidspartnere.  
  • Være en god bidragsyter til arbeidsmiljøet og være god på team 

Personlige egenskaper vil bli vektlagt.  

Vi tilbyr:

  • Kompetente medarbeidere i et aktivt og engasjert fagmiljø
  • En spennende arbeidsplass og en organisasjon i utvikling 
  • Fleksitid
  • Kantine med godt utvalg og hyggelige priser
  • Tilgang til treningsrom
  • Gratis parkering
 

  • Bedrift
    Nittedal kommune
  • Søknadsfrist
    17.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5330806
  • Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
  • Oppdatert 27.08.2023