Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
14.11.2024Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5940756Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
Gjerdrum kommune
Miljøarbeider natt, kombinasjonsstilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Avdeling aktivitet, bolig, bistand og avlastning yter tjenester til mennesker med ulike funksjonsnedsettelser. Avdelingen består i dag av 3 boliger hvor det gis heldøgnstjenester til totalt 13 beboere, samt ambulerende tjeneste, kommunal avlastning, støttekontakter, koordinator ansvar og privat avlastning. Det er et stort spenn i alder og bistandsbehov til tjenestemottakerne. Avdelingen har mange og varierte oppgaver, og gir tjenester til mennesker med ulik grad av hjelpebehov, praktisk bistand og opplæring. Det jobbes målrettet for et helhetlig tjenestetilbud, hvor brukermedvirkning og selvbestemmelse er fokus. Avdelingen drifter et eget aktivitetssenter for tjenestemottakere i kommunal bolig og hjemmeboende.
Til sammen har vi 44,52 årsverk, og vi ønsker oss flere med på laget for å opprettholde gode tjenester i tråd med gjeldene lovverk og faglig forsvarlighet.
Avdelingen er i utvikling og det er vedtatt å bygge nye tilrettelagte boliger.
Nå søker vi etter 1 miljøarbeider på natt i 89% stilling (49% lønnet) til en av boligene våre. Stillingen er en kombinasjonsstilling med både hvilende og våkne netter. Hovedvekten av vaktene er hvilende natt med arbeid i ukedager og hver tredje helg. Stillingen innebærer pr nå våken natt hver 6 helg, og 5 uker i løpet av året ved løpende ferieavlastning.
Kvalifikasjoner:
- Helsefagarbeider- også personer under utdanning kan søke. Lang relevant erfaring kan kompensere for utdanning.
- Erfaring fra arbeid i tilrettelagte tjenester
- Kjennskap til HOL Kap.9
- Gode datakunnskaper
- God fremstillings evne muntlig og skriftlig
- For søkere fra land utenfor Skandinavia stilles det krav til bestått minimum norskprøve B1 skriftlig og muntlig eller tilsvarende.
- Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som:
- er løsningsorientert og har evne til å skape gode relasjoner til beboere og kollegaer
- har evnen til å jobbe selvstendig
- er nysgjerrig og ønsker å lære nye ting
- er presis og nøyaktig
- er uredd og klar for å ta i et tak når det trengs
- er positiv og har godt humør
- er en bidragsyter til godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer
- En arbeidsplass med lærings og utviklingsmuligheter
- Turnus med ukedager og hver tredje helg
- God opplæring og veiledning
- Fadderordning for nyansatte
- Offentlig tjenestepensjon i KLP
- Gratis parkering
- Lønn etter gjeldende tariff
Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.
Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
14.11.2024Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5940756Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune