Detaljer

  • Bedrift
    Mesta AS
  • Søknadsfrist
    19.04.2020
  • Sted:
    LAKSEVÅG
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Bygg og anlegg
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VESTLAND
  • Arbeidssted:
    LAKSEVÅG
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2818781
  • Se her for andre jobber fra Mesta AS

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Administrativ medarbeider i Bergen

Mesta får folk trygt fram. Sammen jobber 1600 ansatte hver eneste dag, hele året, for å holde Norge åpent. Mesta omsetter for over 4 milliarder kroner årlig og vår kjernekompetanse er knyttet til arbeid langs vei og bane. Les mer: www.mesta.no

Er du engasjert, selvgående og har stå-på-vilje? Da bør du lese videre!

En av våre medarbeidere skal ut i permisjon, og vi trenger derfor en administrativ medarbeider i perioden juli/august 2020, til april 2021 med mulighet for forlengelse.

Drift- og vedlikehold område Sør-Vest består av åtte kontrakter på drift- og vedlikehold av vei og tunneler. Det er ingen forutsetning at du har jobbet med dette tidligere, men du må synes at fagområdet virker spennende. Som person jobber du selvstendig, samtidig som du er god til å kommunisere med alle typer mennesker. Vi søker en person med engasjement, kremmerånd og godt humør. Du skal som administrativ medarbeider bistå prosjektleder på driftskontrakt Tunnel i hans oppfølgingsarbeid av kontrakten, samt tilrettelegge for gode systemer og rutiner. Det kan i tillegg være aktuelt å bidra inn mot andre prosjekter, og det må påregnes noe arbeid utover vanlig arbeidstid. Stillingen rapporterer til prosjektleder. Kontorsted er på Lyngbø.

Kontaktperson for stillingen er prosjektsjef Marianne Røssland, tlf. 975 30 823.
   
Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

ARBEIDSOPPGAVER 
  • Bistå prosjektleder i den daglige driften
  • Godkjenning av inngående faktura, noe fakturering
  • Klargjøring av dokumentasjon til byggemøter og andre dokumentasjonskrav
  • K-HMS rapportering
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumenter til kontraktens kvalitetsplaner
  • Øvrig dokumentasjon og rapportering
  • Diverse forefallende kontorarbeid

KVALIFIKASJONER
  • Økonomisk eller administrativ utdannelse, erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • God økonomisk forståelse
  • Gode datakunnskaper, herunder excel
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B. Må disponere egen bil

PERSONLIGE EGENSKAPER
  • Pliktoppfyllende og selvstendig
  • Evne til å jobbe systematisk og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Godt humør, omgjengelig

DET TILBYS
  • En spennende stilling i et godt og dynamisk arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og pensjons- og forsikringsordninger
  • Et velfungerende team som jobber sammen mot felles mål