Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Handelshøyskolen BI

Markedsansvarlig med CX-kompetanse

Skole - Universitet

Markedsansvarlig med CX-kompetanse 

Vi leter etter en strategisk og fremoverlent kollega med forretningsteft, til en spennende rolle som kundereiseansvarlig i avdelingen Marketing and RecruitmentDu vil bli vår drivkraft innenfor utarbeidelse og oppsett av friksjonsfriedatadrevne kundereiser i vår CX-plattform (Salesforce).  Du skal skape og forvalte bransjeledende kundeopplevelser gjennom hele kjøpsreisen og fungere som et bindeledd mellom digitale spesialister, teknologermarkedsførere og rekrutteringsansvarlige. Du blir en del av et ungt og ambisiøst team som sammen har skapt fantastiske resultater allerede – og fortsatt har ambisjoner om å bli bedre.  

Oppgaver: 

  • Skape og forvalte den digitale kundeopplevelsen fra interessent til student 
  • Designe, opprette og optimalisere kundereiser i Salesforce Marketing Cloud 
  • Opprette og optimalisere automatisert kundedialog  
  • Etablere beste praksis og definere next-best-actions i den digitale kundedialogen 
  • Avdekke friksjon i nye kunders kjøpsprosess og kravsstille endringer og forbedringer 
  • Være avdelingens superbruker Salesforce Marketing Cloud og tilknyttede cx-løsninger 
  • Sikre relevante leads og god oppfølging av disse i samarbeid med rekrutteringsansvarlige 
  • Oppsett og optimalisering av epost-dialoger   
  • Bidra i avdelingens øvrige oppgaver 

Ønskede kvalifikasjoner: 

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder 
  • Solid erfaring med markedsføring og/eller salg og kan vise til sterke resultater 
  • God kjennskap til CRM- og marketing automation-plattformer eller lignende Kjennskap til analyse- og visualiseringsverktøy som Google Analytics og Microsoft PowerBI er også en fordel  
  • God forretningsforståelse 
  • God forståelse for digitale systemer og digital infrastruktur 
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig – på norsk og engelsk 

Ønskede egenskaper: 

  • Stort engasjement for å skape den gode kundeopplevelsen 
  • Kommersiell teft 
  • Strategisk og nytenkende 
  • Proaktiv med stor arbeidskapasitet 
  • Selvstendig og ansvarsfull 
  • Relasjonsbygger 

Vi tilbyr: 

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en selvstendig stilling med mye ansvar 
  • Et ambisiøst arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring 
  • En spennende og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling 
  • Attraktive muligheter for kompetanseheving gjennom kostnadsfri deltakelse på BIs studier og kurs 
  • 35 timers arbeidsuke, 5 ukers ferie, samt fri i julen og påsken 

Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen