Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Handelshøyskolen BI

Markedsansvarlig

Skole - Universitet

Markedsansvarlig Kundereiser

 

Markedsavdelingen ved Handelshøyskolen BI søker etter deg som brenner for digital markedsføring til en spennende stilling som markedsansvarlig. Du er en person som har kompetanse innen digital markedsføring og digitale kundeopplevelser, og du forstår samspillet mellom ulike markedskanaler og hvordan bygge best mulige omnikanale kundereiser på tvers av disse. Analytiske evner og kommersiell teft er viktig i denne rollen.

BI har implementert en ny Customer Experience plattform med Salesforce som leverandør, og du kommer til å være med på å bygge denne videre. Denne plattformen setter BI i stand til å ta markedsføring, salg og kundeopplevelsen til et helt nytt nivå, og vi vil ha med riktig person på denne reisen.

Oppgaver:

  • Planlegge, utføre og optimalisere digitale kundereiser på tvers av kanalene e-post, web og sosiale medier ved hjelp av Customer Experience-plattformen Salesforce.
  • Ansvar for å videreutvikle kundereisestrategien
  • Planlegge, utforme, publisere og optimalisere annonser i våre digitale kanaler
  • Sikre at aktivitetene er dokumenterte og i henhold til GDPR
  • Tett samarbeid med resten av markedsavdelingen i utvikling av kampanjer og kanalstrategier for digitale og sosiale medier
  • Sikre gode leads og hand over til videre oppfølging 
  • Følge opp og optimalisere markedsaktiviteter basert på analyse og innsikt bl.a. gjennom PowerBI og Google Analytics
  • Bidra i markedsavdelingens øvrige oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
  • Svært god teknisk forståelse
  • Kan vise til erfaring fra digital markedsføring og gjerne utvikling av kundereiser
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
  • Kjennskap til Google Analytics, PowerBI, CRM og marketing automation plattformer
  • God forretningsforståelse

Ønskede egenskaper:

  • Passion for å skape den gode kundeopplevelsen
  • Kommersiell teft
  • Analytisk
  • Kreativ og nytenkende
  • Initiativrik og proaktiv med stor arbeidskapasitet
  • Selvstendig og ansvarsfull
  • Grundig, strukturert og nøyaktig
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig
  • Relasjonsbygger

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Videreutvikling av en ny Customer Experience plattform i Salesforce
  • Et positivt arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring
  • En spennende, relevant og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
  • Selvstendig stilling med mye ansvar

Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen