Bedrift
Handelshøyskolen BISøknadsfrist
08.08.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Skole - UniversitetUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Oslo
OSLO
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3960892Se her for andre jobber fra Handelshøyskolen BI
- Oppdatert 02.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Handelshøyskolen BI
Markedsansvarlig
Skole - Universitet
Fantastisk mulighet for deg som er interessert i markedsføring og teknologi!
Vi leter etter et strategisk markedshode med tech-interesse til en spennende rolle som kundereiseansvarlig i avdelingen Marketing and Recruitment. Vi tror du som passer til rollen har en bakgrunn fra markedsføring, salg eller kanskje fra mediebyrå. Du synes det er spennende å tilrettelegge for god markedskommunikasjon på tvers av både betalte og egne kanaler, og bruke data for å skape relevans for målgruppen. Du er en som vil utforske nye muligheter for å inspirere, informere og kommunisere med en ung målgruppe som skal foreta et stort valg.
I denne stillingen vil du skape og forvalte bransjeledende kundeopplevelser gjennom hele kjøpsreisen og fungere som et bindeledd mellom digitale spesialister, teknologer, markedsførere og rekrutteringsansvarlige. Du blir en del av et kompetent og ambisiøst team som sammen har skapt fantastiske resultater allerede – og fortsatt har ambisjoner om å bli bedre.
Oppgaver:
- Skape og forvalte den digitale kundeopplevelsen fra interessent til student
- Designe, opprette og optimalisere digitale kundereiser
- Opprette og optimalisere automatisert kundedialog
- Etablere beste praksis og definere next-best-actions i den digitale kundedialogen
- Avdekke friksjon i nye kunders kjøpsprosess og kravsstille endringer og forbedringer
- Være avdelingens superbruker i Salesforce Marketing Cloud og tilknyttede cx-løsninger
- Sikre relevante leads og god oppfølging av disse i samarbeid med rekrutteringsansvarlige
- Oppsett og optimalisering av epost-dialoger
- Bidra i avdelingens øvrige oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
- Erfaring med markedsføring og/eller salg og kan vise til sterke resultater. Ekstra motiverte og dedikerte nyutdannede kandidater kan også søke.
- God kjennskap til CRM- og marketing automation-plattformer eller lignende
- God forretnings- og målgruppeforståelse
- God forståelse for digitale systemer og digital infrastruktur. Kjennskap til analyse- og visualiseringsverktøy som Google Analytics og Microsoft PowerBI kan være en fordel
- Har gode norsk- og engelskferdigheter, både skriftlig og muntlig
Ønskede egenskaper:
- Stort engasjement for å skape den gode kundeopplevelsen
- Kommersiell teft
- Strategisk og nytenkende
- Proaktiv med stor arbeidskapasitet
- Selvstendig og ansvarsfull
- Relasjonsbygger med god evne til å formidle
Vi tilbyr:
- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en selvstendig stilling med mye ansvar
- Et ambisiøst og internasjonalt arbeidsmiljø
- En spennende og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
- Attraktive muligheter for kompetanseheving gjennom kostnadsfri deltakelse på BIs studier og kurs
- 35 timers arbeidsuke, 5 ukers ferie, samt fri i julen og påsken
- Gode ordninger for pensjon, lån og forsikring.
- Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen
Bedrift
Handelshøyskolen BISøknadsfrist
08.08.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Skole - UniversitetUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Oslo
OSLO
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3960892Se her for andre jobber fra Handelshøyskolen BI
- Oppdatert 02.07.2021