Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Lønnsrådgiver

Regnskapsbyrå

Vi søker vi nå etter en erfaren og kundefokusert lønnsrådgiver og som har et brennende engasjement for lønnsfaget! Vår oppdragsmengde vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?

Du kan selv velge å sitte på kontoret på Gjøvik, Lillehammer, Hamar eller på Gran. Det som kjennetegner oss er av vi jobber i team, deler kompetanse med hverandre og har utstrakt kundedialog. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetssikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider tett for å oppnå felles mål. 

Dette vil du jobbe med:

Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like! Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR.

  • Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
  • Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Oppstart av nye prosjekter
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunde

Hvem ser vi etter:

Vi ser etter deg som helst har minimum to års erfaring med lønn, gjerne med rådgivning. Men er du nyutdannet innen lønn og HR og har stor interesse for faget, kan det også være muligheter i Azets for deg. Det er viktig for oss at du setter kunden i fokus til enhver tid og har evnen til å jobbe proaktivt. Vi er en gjeng med positive mennesker og vi håper du kan bidra med godt humør. I tillegg ønsker vi at du kan krysse av på følgende:

  • Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Er du nyutdannet innen lønn og HR kan du også søke
  • God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
  • Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag

Vi kan tilby deg:

I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Du får også:

  • Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og utviklende oppgaver 
  • Mulighet til å utvikle deg faglig og arbeide i forskjellige systemer
  • En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor 

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Leder RS Innlandet, Kari Mette Erstad på tlf. 401 44 144 eller epost kari.erstad@azets.com.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.