Detaljer

  • Søknadsfrist
    14.09.2018
  • Bedrift
    Skjervøy kommune
  • Sted:
    SKJERVØY
  • Type arbeid:
    Konsulent
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS
  • Arbeidssted:
    SKJERVØY
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    864890

Spørsmål rettes til

  • Tommy Arne Hansen
  • Telefon: 77775550

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lønnsmedarbeider/konsulent

Skjervøy kommune har ledig 100% fast stilling som lønnsmedarbeider/konsulent

med tiltredelse så fort som mulig.

 

Stillingen er organisert under Kommunekassen og har følgende arbeidsområder:

  • Oppgaver knyttet til lønn, sykepengerefusjoner, fraværsregistrering, permisjoner mm.

  • Oppgaver knyttet til tilsettinger

  • Enkel saksbehandling

  • Budsjettarbeid i nært samarbeid med etatsledere

  • Andre relevante oppgaver innenfor området

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere økonomisk utdannelse, men de med fagbrev innen kontor- og administrasjon eller tilsvarende kan også søke.

  • Relevant arbeidserfaring fra lønnsarbeid/ regnskap/økonomi.

  • God IT forståelse.

    Ønskede kvalifikasjoner:

  • God kjennskap til lover og regler innen fagfeltet, gjerne også fra regnskap.

  • Det er en fordel om du har erfaring/kjennskap til fagprogrammene Notus og Agresso.

  • Det er også en fordel om du kjenner til regelverket rundt turnusarbeid.

Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

  • Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfor deg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.

  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.

  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.

  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.

    Litt om Kommunekassa:

    Kommunekassa er organisert under Sentraladministrasjonen, og ledes av Økonomisjefen. Avdelingen jobber blant annet med oppgaver innen regnskap, budsjett, lønn og skatt. Det er 6 stillinger i avdelingen og den er samlokalisert med administrasjonen på Helse- og omsorgsetaten og Kultur- og undervisningsetaten på Skjervøy Rådhus.

     

    Lønn i henhold til gjeldende tariff.

    Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

     

Søknaden må gi opplysninger om:

 

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester

  • bekreftet godkjent lønnsansiennitet og kompetanse

  • telefonnummer og e-postadresse

  • eventuelle referanser

     

Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk. Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.


- Søknad sendes elektronisk her: