Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Lønnskonsulent

Økonomi, regnskap og revisjon

Azets er Nordens ledende leverandør av lønns- og HR-tjenester. Til over 8000 kunder leverer vi støtte og rådgivning, og hver måned håndterer vi mer enn 260.000 lønnsslipper i Norden. Vi er privilegerte som har en fantastisk og variert kundeportefølje hvor vi får lov til å bidra med all vår lønnskompetanse. Azets er i rivende utvikling og rask vekst – med hårete mål og ambisjoner.

Til vår storkundeavdeling i Oslo søker vi nå etter en motivert lønnskonsulent som ønsker å utvikle seg til å bli en faglig sterk rådgiver for våre kunder. Vi har et dedikert lønnsteam bestående av over 30 medarbeidere, hvor vi jobber godt sammen, deler kunnskap med hverandre og har utstrakt kundedialog. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og utstrakt kundedialog, forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetssikrer deres leveranser.

Hva kommer du til å jobbe med?

  • Lønn A-Å, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjon
  • Rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder

Hvem er du?

  • Noen års erfaring med lønn
  • Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Har god system- og IT-forståelse
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Har stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
  • Jobber proaktivt, og er nøyaktig og strukturert

Hvorfor velge en jobb i Azets:

Azets er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Dette gjør at vi kan tilby deg spennende utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Du får også:

  • Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
  • Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Veldrevet personalklubb med spennvidde av sosiale aktiviteter

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Laila Klufthaugen på tlf. 95 93 83 29.  

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.