Detaljer

  • Bedrift
    Azets Insight AS
  • Søknadsfrist
    15.12.2019
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Økonomi, regnskap og revisjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    OSLO
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2320101
  • Se her for andre jobber fra Azets Insight AS

Lønnskonsulent

Azets er Nordens ledende leverandør av HR- og lønnstjenester, og i dette forretningsområdet leverer vi tjenester til over 4000 kunder. Vi er privilegerte som har en fantastisk kundeportefølje hvor vi får lov til å bidra med all vår kompetanse. Vi er et selskap i rivende utvikling og rask vekst – med hårete mål og ambisjoner.

Til vår storkundeavdeling i Oslo søker vi nå etter to dyktige og motiverte lønnskonsulenter. Avdelingen består totalt av 35 medarbeidere som alle har et stort engasjement for sitt arbeid. Vi jobber sammen i team ut mot noen av Azets sine største kunder og har tett samarbeid med våre kollegaer i Romania. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og utstrakt kundedialog, forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetssikrer deres leveranser.

Hva kan Azets tilby deg?

  • Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
  • Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Veldrevet personalklubb med spennvidde av sosiale aktiviteter

Hva kommer du til å jobbe med?

  • Lønn A-Å, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjon
  • Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder

Hvem er du?

  • Noen års erfaring med lønn, gjerne med rådgivning
  • Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Har god system- og IT-forståelse
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Har stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
  • En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
  • Jobber proaktivt, og er nøyaktig og strukturert

Arbeidssted vil være i Azets sine flotte nyoppussede lokaler på Skøyen. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Laila Klufthaugen på tlf. 95 93 83 29.  

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.