Ledig stilling

Norli Libris AS

Kundeservicemedarbeider

Bokhandler

Til vårt kundeserviceteam søker vi en engasjert, kompetent og ansvarlig medarbeider i 100% stilling.

Som kundeservicemedarbeider blir du del av vårt kundeserviceteam som innebærer mange varierte oppgaver. Du vil behandle generelle forespørsler fra kunder som etterlyser informasjon, behandle retursendinger og reklamasjoner på nettordre. 

For at vi skal kunne gi kundene våre best mulig kundeopplevelse og oppnå de resultatene vi ønsker, er vi avhengig av at du er en ansvarsfull lagspiller som vil utvikle kunderservice  og bidra til et godt arbeidsmiljø sammen med kollegaene dine.

Kundeserviceteamet jobber med kundehenvendelser for hele Norli.

Dine egenskaper og kvalifikasjoner:

  • Du må kunne jobbe selvstendig og strukturert, samtidig som du jobber godt i team.
  • Du trives med å ha mange baller i luften og tar i et tak når det gjelder.
  • Du har har stor arbeidskapasitet og tåle høyt tempo. 
  • Du er løsningsorientert og kan ta egne beslutninger etter skjønn.
  • Du har gode norskkunnskaper og kommuniserer godt og tydelig både muntlig og skriftlig.
  • Du har god digitalkompetanse. Kjennskap til OA, Zendesk og Magento er en fordel, men ikke et krav.
  • Du må være over 18 år.

 

Vi tilbyr:

  • Høy grad av tillitt og selvstendighet.
  • En spennende og variert stilling i Norges ledende bokhandelkjede.
  • Å spille en viktig rolle som frontfigur ut mot kundene.
  • Humørfylte og dyktige kolleger.

Er du vår nye kollega oppfordrer vi deg til å søke nå, vi behandler søknader fortløpende.