• Bedrift
    Skudenes & Aakra Sparebank
  • Søknadsfrist
    02.08.2022
  • Stillingsfunksjon
    Kundeservice
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ikke påkrevet
  • Ønsket Språk
    Norsk, Engelsk
  • Adresse
    4276, VEAVÅGEN
    KARMØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • bank
    • finans
    • kundeoppfølging
    • kundeservice
  • karriere-kode
    4663702
  • Se her for andre jobber fra Skudenes & Aakra Sparebank
  • Oppdatert 02.08.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skudenes & Aakra Sparebank

Digger du å kommunisere med kunder gjennom telefon og tastaturet?

Kunderådgiver kundesenter

Bank, finans og forsikring

Liker du å lytte og finne gode svar? Brenner du for den gode kundeopplevelsen? Har du et ønske om å utvikle deg innen kundeservice? Da er vi på jakt etter deg!

 

Den teknologiske utviklingen skjer raskt og våre kunder trenger engasjerte rådgivere som hjelper kunden med å ta smarte økonimiske valg. Våre medarbeidere på kundesenteret er en viktig brikke i arbeidet med å møte kunden i digitale medier.

Arbeidet består av kundekontakt på telefon, chat, e-post og sosiale medier. Du skal også gi kundene veiledning og informasjon om våre produkter og tjenester, og være en pådriver for økt selvbetjening. Gjennom kommunikasjon i digitale kanaler og på telefon, skal du bidra til gode kundeopplevelser i forbindelse med rådgivning, salg og opplæring i selvbetjente løsninger.

Vi søker deg som:

  • Liker å arbeide med mennesker, er god til å lytte og til å forstå kundens behov.
  • Behersker både telefon og skriftlige kanaler som arbeidsverktøy.
  • Blir motivert av å finne gode løsninger og å gi gode kundeopplevelser.
  • Liker tekniske utfordringer, og følger med på den teknologiske utviklingen.
  • Er løsningsorientert og har gode samarbeidsevner.
  • Har godt humør og er positiv bidragsyter til arbeidsmiljøet.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • 3-årig høyere utdanning (Bachelorgrad).
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskrav.
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
  • Det er en fordel med noe arbeidserfaring innen salg og service.
  • Du håndterer høyt arbeidstempo og variasjon av oppgaver.
  • God digital kompetanse og systemforståelse.

Vi tilbyr:

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver, med gode utviklingsmuligheter.
  • Inkluderende og godt arbeidsmiljø med inspirerende kollegaer.
  • Attraktiv lokalbank som engasjerer seg i lokalsamfunnet.
  • God opplæring og veiledning.
  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger.

Nærmere informasjon om stillingen fås ved henvendelse til jobb@skudeaakra.no

 

  • Bedrift
    Skudenes & Aakra Sparebank
  • Søknadsfrist
    02.08.2022
  • Stillingsfunksjon
    Kundeservice
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ikke påkrevet
  • Ønsket Språk
    Norsk, Engelsk
  • Adresse
    4276, VEAVÅGEN
    KARMØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • bank
    • finans
    • kundeoppfølging
    • kundeservice
  • karriere-kode
    4663702
  • Se her for andre jobber fra Skudenes & Aakra Sparebank
  • Oppdatert 02.08.2022