• Bedrift
    Cuveco AS
  • Søknadsfrist
    14.04.2024
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Logistikk
  • Utdanningskrav
    Videregående skole
  • Arbeidserfaring
    1-2 år
  • Ønsket Språk
    Norsk, Engelsk
  • Adresse
    0278, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5667325
  • Se her for andre jobber fra Cuveco AS
Ledig stilling

Cuveco AS

Er du god på logistikk og liker folk?

Kundesenter-logistikkontroller

Logistikk

Vi ønsker å være DET FORETRUKNE VALGET innenfor drikkevaresegmentene. Vi utfordrer status quo ved å gjøre det bedre hver dag på en morsom, smidig og bærekraftig måte, og skaper gode og hyggelige øyeblikk for våre forbrukere.

Vi er et team på fem personer som leter etter vår nye kollega som kundesenter-logistikkontroller. Du er ikke bare er flink til å hjelpe kunder, men har også stor interesse for logistikk og god systemforståelse. Hvis du liker å grave i detaljer, finne løsninger og samtidig gi topp service, er kanskje dette jobben for deg.

Vi skal levere kostnadseffektive og smarte logistikkløsninger for våre kunder og samarbeidspartnere. For å fortsette vår satsing er vi avhengig av å ha de riktige menneskene på laget. Vi søker derfor etter en ny logistikkontroller til vårt kundesenter.

Spennende utfordringer og stor variasjon

Å være kundesenter- logistikkontroller hos oss er spennende, variert, utfordrende og lærerikt! I ditt arbeid vil du være i kontakt med store deler av vår logistikkvirksomhet i Cuveco og vår største samarbeidspartner vinmonopolet. Høres dette spennende ut? Da ønsker vi å komme i kontakt med deg!

Hva vil vi at du skal gjøre hos oss?

  • Besvare kundehenvendelser: Du blir vår stemme ut mot våre kunder. Enten det er via telefon eller e-post, vil du sammen med kunden finne de beste løsningene.
  • Holde orden i systemet: Registrere og følge opp saker. Du er vår Sherlock Holmes når det gjelder å finne løsninger
  • Veilede kunder: Gi dem den informasjonen de trenger om produktene våre. Du blir kundenes superhelt!
  • Bidra til smil og fornøyde kunder: Din innsats er avgjørende for at kundene våre skal føle seg ivaretatt
  • Arbeidsglede: Være med oss i å bidra til vårt gode arbeids- og læringsmiljø gjennom samhandling og engasjement
  • Administrativ: support til teamet, ta initiativ til forbedringer og være en bidragsyter i arbeidet med å bygge Norges beste kundeservice

For å lykkes i rollen ser vi gjerne at du har!

  • Erfaring med telefon som arbeidsverktøy er ønskelig
  • Gode ferdigheter i å benytte kundestøttesystemer, CRM, Database, fakturaservice mm
  • Erfaring med bruk av Office program som Excel og Word
  • Norsk: Flytende skriftlig og muntlig

Er vi en perfekt match?

Er du i ditt ess når du får grave i detaljer og samtidig få gi god kundeservice? Liker du å bruke telefon og e-post som arbeidsverktøy og sammen med kunden finne løsninger? Elsker du å samhandle med mennesker og gir av deg selv i møte med andre? Da vil du trives hos oss. Om du i tillegg deler vår interesse for logistikkfaget og ønsker å bidra til å forstå og utvikle kundene slik at vi kan bli best sammen – ja da er vi en perfekt match! Vi er en gjeng som elsker det vi holder på det og feirer suksesser sammen.

Flinke folk har mange muligheter. Hvorfor skal du velge oss?

Cuveco har en ledende markedsposisjon i logistikk og regnskapsløsninger innen drikkevaresegmentet i Norge. Selskapet, er en del av drikkevarekonsernet Royal Unibrew, som er et ledende globalt multidrikkeselskap med sterke lokale merkevareporteføljer i Norden, de baltiske landene, Italia og Frankrike. Med Royal Unibrew i ryggen skal vi utfordre de etablerte aktørene og offensivt ta andeler i markedet. Vi skal bygge og utvikle vår nåværende portefølje av egeneide merkevarer, vi skal utvikle porteføljen av merkevarer gjennom internasjonale partnerskap, vi skal lansere nye produkter og merkevarer og vi skal etablere oss innenfor nye kategorier. Vi er aktøren som skal drive trendene innenfor drikkevaresegmentene de kommende årene og være den foretrukne partneren til kunder som ønsker vekst! Ønsker du muligheten til å få utfordre og utvikle deg både faglig og personlig? Vi er en ambisiøs gjeng som jobber mot felles mål. Og vi ønsker å gjøre en forskjell, håper du vil bidra.

Årsaken til vår suksess er entusiastiske medarbeidere og godt håndverk og vår solide posisjon i markedet!

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Stillingen rapporterer direkte til leder for Sourcing Manager. Du vil ha kontorsted i våre flotte kontorlokaler på Lysaker i Oslo. Stillingen er omfattet av et læringsløp som vil gjennomføres. Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og ansattgoder.

Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med leder for Soursing Manager Hans-Erik Kolberg på telefon 98891895


 

  • Bedrift
    Cuveco AS
  • Søknadsfrist
    14.04.2024
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Logistikk
  • Utdanningskrav
    Videregående skole
  • Arbeidserfaring
    1-2 år
  • Ønsket Språk
    Norsk, Engelsk
  • Adresse
    0278, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5667325
  • Se her for andre jobber fra Cuveco AS
Stillingsannonse i VårtOslo AS
  • Ditt lokale arbeidsmarked
  • Del annonsen i eget nettverk
  • Over 100.000 CVer registrert
  • Motta alle søknader ett sted
Legg ut jobbannonse