• Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    28.02.2021
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5822, BERGEN
    BERGEN
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3429501
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 01.02.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

KPMG

KPMG Advisory søker flere dyktige konsulenter innen Operations i Bergen

Rådgivning og advokatvirksomhet

For at vi skal kunne jobbe med de mest spennende oppgavene, prosjektene og kundene er vi helt avhengig av at vi har de beste folkene. Vi jobber til enhver tid med å opprettholde og styrke vår posisjon, og det får vi til ene og alene gjennom menneskene våre. Vi mener at en sterk posisjon gjør oss best i stand til å tilby de beste tjenester og råd til våre kunder. Dette igjen gjør at det kun finnes muligheter for deg som vil påvirke og skape fremtidens løsninger og tjenester.

Hva kjennetegner våre prosjektledere?

Vi hjelper våre kunder med å profesjonalisere og forbedre sine innkjøpsfunksjoner. Gjennom dette realiserer vi betydelige gevinster, oppnår effektivitetsgevinster og reduserer risiko. Våre tjenester innen digitalisering av innkjøp er meget etterspurt.

Våre innkjøpseksperter jobber under tjenesteområdet Operations, som er en del av KPMGs rådgivningsavdeling. I løpet av de 4 siste årene har vi opplevd stor vekst og gått fra 15 til 45 ansatte som arbeider målrettet med å bygge det sterkeste miljøet innen innkjøp og logistikk i Norge, og vi er på god vei. Vi har de siste årene opplevd en betydelig vekst innen samtlige områder med blant annet store komplekse transformasjons- og kostnadsreduksjonsprosjekter, både i privat og offentlig sektor. Her leverer vi prosjektteam som jobber med helhetlige leveranser, fra analyse til transformasjon og implementering.

Vårt team i Bergen vokser, og vi søker nå etter gode prosjektledere som vil være med på en spennende og utviklende reise innen Operations i Bergen.

Hva ser vi etter?

Du har  5+ års erfaring til å kunne ta prosjektlederrollen og selv jobbe hardt i prosjekter innen større komplekse innkjøp- og logistikkprosjekter. Vi søker profiler med spisskompetanse innen kategoristyring, prosessoptimalisering, planlegging og prognostisering, verdikjedestyring, m.m. For å lykkes må du også trives med salg og ansvar for leveranser. I tillegg har du har minimum 3 års relevant konsulenterfaring, eller tilsvarende prosjekterfaring fra linje

Videre kvalifikasjoner for stillingen:

  • Høyere relevant utdanning på masternivå
  • Inngående bransjeerfaring fra én eller flere bransjer som helse, retail, energi, maritim/O&G, etc.
  • Evne til å skape struktur i komplekse problemstillinger
  • Svært gode kommunikasjonsferdigheter, både norsk og engelsk muntlig og skriftlig

Møt noen av dine fremtidige kollegaer:

Steffen Greve Økland: https://www.linkedin.com/in/steffen-greve-%C3%B8kland-44b52351/

Elisabeth Aasbøe: https://www.linkedin.com/in/elisabethaasb%C3%B8e/

Vi tilbyr

  • Muligheten til å påvirke utviklingen til teamet og bli en del av et ledende fagmiljø med spisskompetanse innenfor Operations
  • Gode karrieremuligheter med en personlig utviklingsplan med tett og god oppfølging
  • Et fartsfylt arbeidsmiljø med dedikerte medarbeidere og interessante arbeidsoppgaver
  • Gode betingelser
  • Et team som feirer suksess

Hvordan vil arbeidshverdagen din være hos oss?

  • «Startup feeling»: Vi bygger og endrer oss kontinuerlig. Med oss har du muligheten til å være med fra starten av og har stor påvirkningskraft på hvordan vi utvikler oss.
  • «Verdibasert ledelse» Vi bryr oss om hverandre og ønsker at alle skal lykkes. Vi deler kompetanse og ideer som alle har nytte av.
  • «Lave skuldre» og rom for personlighet: Vi har det gøy på jobb! Humor, selvironi og manglende selvhøytidelighet kjennetegner våre ansatte.
  • Spennende muligheter: Krevende og motiverende kunder som tilbyr spennende prosjekter og kreative problemstillinger.
  • Kompetansedeling: Vi forventer at man ikke bare lærer selv, men også deler kompetansen sin med kollegaer.
  • Kompetansebygging: Våre prosjektteam bemannes basert på kompetanse og karrieremål, ikke etter avdeling eller stillingsgrad.
  • Målorientert: Vi gjør gjerne proof-of-concepts, men vårt mål er å finne løsninger som utgjør reell forskjell for våre kunder.

Kjenner du deg igjen? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Ikke nøl med å ta kontakt med en av våre kontaktpersoner – vi ser frem til å bli bedre kjent med deg.

Steffen Greve Økland (924 29 767) eller Elisabeth Aasbøe (993 98 795).

Vi søker også etter nye kollegaer i en rekke andre roller. Hvis du kanskje heller er mer interessert i å fordype deg i andre fagretninger, se også de andre rollene vi er på utkikk etter.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

  • Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    28.02.2021
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5822, BERGEN
    BERGEN
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3429501
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 01.02.2021