Detaljer

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2020
  • Sted:
    LØRENSKOG
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    LØRENSKOG
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3268588
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Jobbspesialist

NAV leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid.
NAV Lørenskog har 85 ansatte fordelt på fire tverrfaglige avdelinger. Vi har kontorer i moderne og representative lokaler sentralt i Lørenskog. Det er gode bussforbindelser med Oslo og Lillestrøm.

Alle mennesker innehar ressurser som kan brukes i arbeidslivet og vi leter derfor etter to medarbeidere som har lyst til å gjøre en stor forskjell med barnefamilier for å motvirke barnefattigdom.

Vi søker etter to prosjektmedarbeidere med ett års prosjektstilling med mulighet for forlengelse.

Arbeidsoppgaver
  • Bidra til å identifisere og følge opp ca 10 familier fra målgruppen  
  • Identifisere jobbsøkernes interesser, sterke sider, ferdigheter og evner samt matche med riktige tiltak/jobber/arbeidssøkere
  • Booke møter med mulige arbeidsgivere og oppsøke bedrifter
  • Jobbe tett med kollegaer, arbeidsgivere og deltakere
  • Skape gode relasjoner med samarbeidspartnere som lege, DPS, kommune med mer
  • Dokumentere skriftlig i NAVs saksbehandlingssystemer

 

Endringstakten er høy og det må påregnes endringer i arbeidsoppgaver.

Kvalifikasjoner

Du må ha følgende:

  • Minimum 3 årig utdanning fra høgskole eller universitet
  • Erfaring med bruk av SE metodikk 
  • Erfaring med arbeidsrettet oppfølgingsarbeid
  • God markedskunnskap og erfaring med arbeidsgiverkontakt
  • Erfaring innen kommunikasjon, veiledning og samhandling
  • Erfaring i bruk av IKT-systemer som arbeidsverktøy og erfaring innen digital kommunikasjon
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

 

Det er ønskelig med:

  • Førerkort klasse B
  • Erfaring innen oppfølging av egen brukerportefølje
  • Erfaring innen saksbehandling og lovanvendelse
Personlige egenskaper
  • Sosial kompetanse, evne til å bygge og opprettholde gode relasjoner til jobbsøkere og arbeidsgivere
  • Lydhør, med evne til å sette grenser
  • Resultatorientert, søker etter og finner løsninger for jobbsøkere og arbeidsgiverkontakter
  • Har evne til å arbeide målrettet, nøyaktig og effektiv
  • Være proaktiv, ta ansvar og jobbe selvstendig

 

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt!

Vi tilbyr
  • Et NAV-kontor med kompetente og engasjerte kolleger
  • Meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • God arbeidstid- og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter

 

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 
Registrer deg på Karriere.no
  • Karriere Jobbmatch
  • Bedrifter ser relevante kandidater
  • Kom i kontakt og motta jobbtilbud
  • Du velger selv din synlighet
  • Over 90.000 registrerte kandidater