Detaljer

Spørsmål rettes til

Julie Rysgård
tlf: 90158023


Jobb med kundeservice på solfylte Kypros!

Ønsker du å gjøre din neste karriere i utlandet?Om det høres interessant ut så har vi en flott jobbmulighet for deg på Kypros!


Om selskapet

Vår klient er et digitalt markedsføring byrå, som leverer digitale tjenester innenfor annonsering, kundestøtte, kundelojalitet og dataanalyse. De tilbyr sine kunder en rekke interaktive markedsføringsløsninger som kombinerer en forbruker-orientert tilnærming til oppkjøp og oppbevaring av programmer sammen med sunne profit-baserte forretningsmodeller. De samarbeider med kundene om å lage skreddersydde forretningsplaner og servicepakker for hver enkelt kunde.


Hvorfor flytte til Kypros?

Å leve på Kypros er en opplevelse i seg selv. Forestill deg at du bor på en øy hele året, hvor folk flest bare kan nyte en kort ferie. Kypros har en fantastisk kystlinje og flotte strender, det er også nesten alltid fint vær som kan nytes. Den rike og gamle kulturen på øya gjør at du virkelig får en opplevelse. Den gode livskvaliteten her har tiltrukket seg mange Nord europeere og du kan bli kjent med mange nye personer i det internasjonale miljøet de har på øya. Byen Limassol, hvor vår klient er basert, er den nest største i Kypros og har mye å tilby. Blant annet en strand i sentrum av byen, uteliv, restaurant og barer. Å leve på Kypros er svært rimelig, som gjør at du har god økonomi til å gjøre andre artige ting.


Om stillingen

Vår klient er en viktig tjenesteleverandør i iGaming industrien. Selskapet er stolt av å ha en familie atmosfære i kontorene og den individuelle tilnærmingen til alle ansatte. Du vil være i stand til å ta på oppgaver du liker og kan gjøre fremgang på selskapets karrierestige.


Ditt ansvar inkluderer:

  • Ivareta kundenes behov i hovedsak via chat, men også via telefon og e-post.
  • Gi tilstrekkelige råd og løsninger til kunder i spillindustrien.
  • Representer selskapet i alle dine samtaler
  • Arbeide mot daglige, ukentlige og månedlige mål


Krav

  • Flytende i norsk og engelsk
  • Erfaring med kundeservice, fortrinnsvis via telefon, e-post og chat
  • Erfaring i spillindustrien er et pluss, men ikke et must
  • God erfaring ved bruk av PC (bruk av web-baserte verktøy og MS Office) og dyktige skriveferdigheter
  • Evne til å arbeide skift
  • Sterk kulturell bevissthet for det norske markedet
  • Empatisk og service-minded personlighet
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter- god til å lytte på og forstå kunden og overlegne skriveferdigheter, dyktig med kunder


Fordeler

  • 1 måned fullt betalt trening for å forberede deg for din nye rolle
  • Fast lønn med månedlig bonus
  • Heltids kontrakt
  • Flytte pakke
  • 2 årlige flybilletter til hjemlandet opp til 250 euro for en returen.
  • Månedlig utbetaling på 300 Euro netto for å hjelpe med leiekostnader
  • Sykeforsikring
  • Flott familie atmosfære på kontoret
  • Karrieremuligheter i selskapet
  • Assistanse til å finne bosted etc.

Send din engelske CV til julie@nordicjobsworldwide.com for å søke!