• Bedrift
    Nordic Jobs Worldwide AS
  • Søknadsfrist
    27.01.2020
  • Stillingsfunksjon
    Konsulent
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    IT, telekommunikasjon og internett
  • Utdanningskrav
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring
    1-2 år
  • Ønsket Språk
    Norsk
  • Andre arbeidssteder
    Hamar, Drammen, Oslo, Asker, Skien, Bodø, Harstad, Kristiansand, Tromsø
  • Antall stillinger
    2
  • karriere-kode
    2368032
  • Se her for andre jobber fra Nordic Jobs Worldwide AS
  • Oppdatert 16.12.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nordic Jobs Worldwide AS

IT Support Konsulent til Dublin

IT, telekommunikasjon og internett

Vi søker DEG som snakker norsk til en spennende stilling i Dublin!

Som teknisk supportanalytiker vil du jobbe med å løse eksterne brukere sine IT-problemer ved hjelp av en førstegang reparasjon eller ved å sende støtte på stedet. Du vil ta i mot klienter som trenger teknisk støtte via telefon, samtalehåndteringssystemer eller e-post. For å jobbe i denne stillingen ønsker vi at du er villig til å jobbe med variable skiftsmønstre på forespørsel.

Hvorfor reise til Dublin?
Dublin gir både en internasjonal følelse, samtidig som byen har sine sjarmerende irske preg - du vil ikke ha mangel på nye ting å se og oppleve. Hva som er så fantastisk med Dublin, er at selv om du bor i hjertet av byen, er du bare en halv time unna noen av de vakreste naturlandskapene. I tillegg til mange muligheter for en utendørs livsstil, er det mange aktiviteter i byen også. Det er et pulserende nattliv, gode restauranter, arrangementer og spa.

Informasjon om din fremtidige arbeidsplass

Selskapet er verdens ledende end-to-end IT-tjenesteselskap, og serverer nesten 6000 private og offentlige kunder fra en rekke bransjer i 70 land. Selskapets teknologi, deres globale talent og omfattende partner nettverk hjelper kunder å utnytte innovasjonskraften til å trives med forandring og veilede digitale transformasjonsreiser.

Ansvarsområder

  • Validere og diagnostisere kundeproblemer
  • Gi kunden en løsning ved å samle inn informasjon angående problemet eller sende samtalen videre til det korrekte teamet
  • Håndtere samtaler på et bestemt servicenivå

Arbeidsoppgaver

  • Svare på henvendelser raskt og profesjonelt
  • Logge/bekrefte alle henvendelser i databasen
  • Løs kundeproblemer ved hjelp av relevante verktøy og systemer
  • Behandle alle anrop og gi regelmessig oppdateringer til kundene
  • Gjennomføre henvendelser til definerte tidsrammer
  • Jobbe for å oppnå individuelle og kollektive mål
  • Å overholde/fullføre ad-hoc forespørsler eller oppgaver
  • Være mentor for nyansatte
  • Kvalitetssikre at standarder overholdes ved både samtaler og henvendelser
  • Beskytte konfidensiell og sensitiv informasjon og materialer
  • Opprettholde streng overholdelse av lisens, opphavsrett og varemerkelovgivning
  • Overvåke billettkøer og håndtere dette på riktig måte
  • Gi støtte til flere skrivebord

Den ideelle kandidaten har tidligere erfaring med å håndtere en rask og stressende rolle i et stadig skiftende forretningsmiljø. Du er kundeorientert, entusiastisk, høflig mot kunder og motivert til å ta ansvar for både kundeengasjement og problemløsning. Vi ser etter noen med et sterkt teamfokus med gode kundeservice- og telefon egenskaper. Den passende kandidaten har en teknisk kompetanse og en grunnleggende forståelse av ulike maskin- og programvare og Microsoft. Det er ønskelig at du har erfaring med teknisk support, samt det å levere frontlinjetjeneste direkte til kunder i et internasjonalt selskap.

Nødvendige egenskaper

  • Kundeservice
  • Erfaring med å kommunisere til kunder
  • Evne til å kommunisere effektivt både muntlig og skriftlig
  • Evne til å følge bestemte prosesser og prosedyrer
  • Erfaring med prosessstyrt miljø
  • Evne til å identifisere problemer
  • Evne til å anvende analytiske og undersøkende ferdigheter for å løse kundeproblemer
  • Videreformidle kunnskap til andre
  • Tilpasse seg et skiftende miljø

Tekniske krav

  • Windows XP, Windows 2000
  • Microsoft Office Suite
  • Kunnskaper om "printer hardware"
  • Kunnskap om lokalt nettverk
  • Kunnskap om Remote Access-verktøy

Selskapet tilbyr

  • Flyttepakke
  • Karriereutvikling
  • Gym medlemskap
  • Gratis shuttlebus
  • Gratis parkeringsplass for ansatte
  • Budsjett for sosiale aktiviteter

Om oss

Vi er et profesjonelt nordisk rekrutterings selskap, som spesialiserer oss på å forbinde kandidater fra Sverige, Finland, Norge og Danmark med bedrifter fra hele verden.

Nordic Jobs Worldwide er det største rekrutteringsbyrået i Norden, og vi matcher de mest spennende jobbene med nordisk talent. I løpet av de siste 2 årene har vi rekruttert og hjulpet over 1000 kandidater fra Norden, til drømmejobben med våre partnere i over 28 forskjellige land.


 

  • Bedrift
    Nordic Jobs Worldwide AS
  • Søknadsfrist
    27.01.2020
  • Stillingsfunksjon
    Konsulent
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    IT, telekommunikasjon og internett
  • Utdanningskrav
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring
    1-2 år
  • Ønsket Språk
    Norsk
  • Andre arbeidssteder
    Hamar, Drammen, Oslo, Asker, Skien, Bodø, Harstad, Kristiansand, Tromsø
  • Antall stillinger
    2
  • karriere-kode
    2368032
  • Se her for andre jobber fra Nordic Jobs Worldwide AS
  • Oppdatert 16.12.2019