Detaljer

  • Bedrift
    Nordic Jobs Worldwide AS
  • Søknadsfrist
    27.01.2020
  • Stillingsfunksjon:
    Konsulent
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    IT, telekommunikasjon og internett
  • Utdanningskrav:
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    1-2 år
  • Ønsket Språk:
    Norsk
  • Arbeidssted:
    Hamar, Drammen, Oslo, Asker, Skien, Bodø, Harstad, Kristiansand, Tromsø
  • Land:
    IE
  • Antall stillinger:
    2
  • karriere-kode:
    2368032
  • Se her for andre jobber fra Nordic Jobs Worldwide AS

Spørsmål rettes til

Marte Holt Larsen
tlf: 40460540


Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

IT Support Konsulent til Dublin

Vi søker DEG som snakker norsk til en spennende stilling i Dublin!

Som teknisk supportanalytiker vil du jobbe med å løse eksterne brukere sine IT-problemer ved hjelp av en førstegang reparasjon eller ved å sende støtte på stedet. Du vil ta i mot klienter som trenger teknisk støtte via telefon, samtalehåndteringssystemer eller e-post. For å jobbe i denne stillingen ønsker vi at du er villig til å jobbe med variable skiftsmønstre på forespørsel.

Hvorfor reise til Dublin?
Dublin gir både en internasjonal følelse, samtidig som byen har sine sjarmerende irske preg - du vil ikke ha mangel på nye ting å se og oppleve. Hva som er så fantastisk med Dublin, er at selv om du bor i hjertet av byen, er du bare en halv time unna noen av de vakreste naturlandskapene. I tillegg til mange muligheter for en utendørs livsstil, er det mange aktiviteter i byen også. Det er et pulserende nattliv, gode restauranter, arrangementer og spa.

Informasjon om din fremtidige arbeidsplass

Selskapet er verdens ledende end-to-end IT-tjenesteselskap, og serverer nesten 6000 private og offentlige kunder fra en rekke bransjer i 70 land. Selskapets teknologi, deres globale talent og omfattende partner nettverk hjelper kunder å utnytte innovasjonskraften til å trives med forandring og veilede digitale transformasjonsreiser.

Ansvarsområder

  • Validere og diagnostisere kundeproblemer
  • Gi kunden en løsning ved å samle inn informasjon angående problemet eller sende samtalen videre til det korrekte teamet
  • Håndtere samtaler på et bestemt servicenivå

Arbeidsoppgaver

  • Svare på henvendelser raskt og profesjonelt
  • Logge/bekrefte alle henvendelser i databasen
  • Løs kundeproblemer ved hjelp av relevante verktøy og systemer
  • Behandle alle anrop og gi regelmessig oppdateringer til kundene
  • Gjennomføre henvendelser til definerte tidsrammer
  • Jobbe for å oppnå individuelle og kollektive mål
  • Å overholde/fullføre ad-hoc forespørsler eller oppgaver
  • Være mentor for nyansatte
  • Kvalitetssikre at standarder overholdes ved både samtaler og henvendelser
  • Beskytte konfidensiell og sensitiv informasjon og materialer
  • Opprettholde streng overholdelse av lisens, opphavsrett og varemerkelovgivning
  • Overvåke billettkøer og håndtere dette på riktig måte
  • Gi støtte til flere skrivebord

Den ideelle kandidaten har tidligere erfaring med å håndtere en rask og stressende rolle i et stadig skiftende forretningsmiljø. Du er kundeorientert, entusiastisk, høflig mot kunder og motivert til å ta ansvar for både kundeengasjement og problemløsning. Vi ser etter noen med et sterkt teamfokus med gode kundeservice- og telefon egenskaper. Den passende kandidaten har en teknisk kompetanse og en grunnleggende forståelse av ulike maskin- og programvare og Microsoft. Det er ønskelig at du har erfaring med teknisk support, samt det å levere frontlinjetjeneste direkte til kunder i et internasjonalt selskap.

Nødvendige egenskaper

  • Kundeservice
  • Erfaring med å kommunisere til kunder
  • Evne til å kommunisere effektivt både muntlig og skriftlig
  • Evne til å følge bestemte prosesser og prosedyrer
  • Erfaring med prosessstyrt miljø
  • Evne til å identifisere problemer
  • Evne til å anvende analytiske og undersøkende ferdigheter for å løse kundeproblemer
  • Videreformidle kunnskap til andre
  • Tilpasse seg et skiftende miljø

Tekniske krav

  • Windows XP, Windows 2000
  • Microsoft Office Suite
  • Kunnskaper om "printer hardware"
  • Kunnskap om lokalt nettverk
  • Kunnskap om Remote Access-verktøy

Selskapet tilbyr

  • Flyttepakke
  • Karriereutvikling
  • Gym medlemskap
  • Gratis shuttlebus
  • Gratis parkeringsplass for ansatte
  • Budsjett for sosiale aktiviteter

Om oss

Vi er et profesjonelt nordisk rekrutterings selskap, som spesialiserer oss på å forbinde kandidater fra Sverige, Finland, Norge og Danmark med bedrifter fra hele verden.

Nordic Jobs Worldwide er det største rekrutteringsbyrået i Norden, og vi matcher de mest spennende jobbene med nordisk talent. I løpet av de siste 2 årene har vi rekruttert og hjulpet over 1000 kandidater fra Norden, til drømmejobben med våre partnere i over 28 forskjellige land.


 
Registrer deg på Karriere.no
  • Karriere Jobbmatch
  • Bedrifter ser relevante kandidater
  • Kom i kontakt og motta jobbtilbud
  • Du velger selv din synlighet
  • Over 90.000 registrerte kandidater