• Bedrift
    Kongsberg Gruppen
  • Søknadsfrist
    29.07.2021
  • Stillingsfunksjon
    IT
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Holdingselskaper
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Kongsberg
    KONGSBERG
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3937392
  • Se her for andre jobber fra Kongsberg Gruppen
  • Oppdatert 18.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kongsberg Gruppen

IT Service Desk - medarbeidere

Holdingselskaper

KONGSBERG IT fungerer som en fellestjeneste for Kongsberg Gruppen og dens forretningsområder. Funksjonen har i dag over 250 ansatte fordelt på flere lokasjoner, og har som oppgave å støtte forretningsområdenes ambisjoner om vekst og utvikling, samt bidra til sikker og effektiv drift av IT tjenestene. Som en konsekvens av KONGSBERG's vekstambisjoner vil KONGSBERG IT ha behov for å utvide teamet med en rekke stillinger.

IT Service Desk-medarbeidere:

Vi søker deg med fokus på kundeservice og som innehar de evner som kreves for å yte god service samt ha god kommunikasjon med brukerne. Positivitet og riktige personlige egenskaper er noe vi setter høyt.
Hovedoppgavene vil være saksløsing, overvåkning og IT support i alle former. I tillegg har vi varierte og spennende oppgaver i våre prosjekter og i forbedringsarbeid. Vi tilbyr en svært variert og givende hverdag med et stort faglig spekter og store rom for kompetanseøkning. Våre komplekse og avanserte systemer legger til rette for stor egenutvikling innen fagområdet.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være:

  • Jobbe i vårt support team med et svært godt arbeidsmiljø og dyktige medarbeidere
  • Rullering mellom forskjellig typer support og brukeroppfølging
  • Brukeradministrasjon
  • Overvåkning av kritiske systemer og infrastruktur
  • Koordinering av hendelser
  • Bidra til å bygge vår Knowledge database med dokumentasjon og veiledninger
  • Lage nyheter og informasjon til brukermassen
  • Bidra i forbedringsarbeid og prosjektarbeid ved behov
  • Bidra i arbeidet med å videreutvikle våre supportprosesser og verktøy

Ønsket bakgrunn og personlige egenskaper:

  • Ingeniør eller relevant utdanning med fagbrev fra IKT Drift / Servicefag er en for del. Relevant erfaring innen kundeservice/IT og riktige personlige egenskaper kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • Gode kommunikasjons og samarbeidsevner
  • Kundefokusert med de riktige menneskelige egenskapene som kreves for å yte god service
  • Fleksibel og omgjengelig
  • Evnen til å jobbe selvstendig, men samtidig teamorientert
  • Vilje til å bidra på tvers av faggrupper og teknologiområder
  • Systematisk, strukturert og løsningsorientert
  • Gode norsk og engelskkunnskaper
  • Engasjert og ansvarsbevisst

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver i et høyteknologisk miljø
  • Gode karriere- og utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap
  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et godt arbeidsmiljø med mye erfaring og kompetanse
  • Gode velferdsordninger med eget treningssenter, hytteutleie og mye mer

Stillingen setter krav til at søkeren må kunne sikkerhetsklareres i Norge og NATO.

 

  • Bedrift
    Kongsberg Gruppen
  • Søknadsfrist
    29.07.2021
  • Stillingsfunksjon
    IT
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Holdingselskaper
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Kongsberg
    KONGSBERG
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3937392
  • Se her for andre jobber fra Kongsberg Gruppen
  • Oppdatert 18.06.2021