Detaljer

  • Bedrift
    Azets Insight AS
  • Søknadsfrist
    01.02.2021
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Økonomi, regnskap og revisjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    OSLO
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3369496
  • Se her for andre jobber fra Azets Insight AS

IT Project Manager

Azets er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Området Azets IT teller i dag omtrent 300 ansatte, som alle brenner for at vi skal ligge et skritt foran. Disse 300 IT-ansatte er hovedsakelig fordelt mellom våre kontorer i Norden, UK og Romania - hvorav brorparten befinner seg i Norge.

Azets IT leverer blant annet en skybasert portal som tilbyr det siste innen regnskaps- og lønnsteknologi. Vi digitaliserer våre kunders virksomhet, arbeidsflyt og effektiviserer deres produktivitet. Vi skreddersyr løsninger for å forenkle deres arbeidshverdag. 

Norge er stedet hvor du finner oss, PMO (Project Management Office). Vi er et prosjektteam som er involvert i stort og smått i organisasjonen. Vi er ansvarlige for å lede selskapets IT-prosjekter - det være seg migrerings- og transformasjonsprosjekter av ulikt omfang, vår reise til skyen, implementeringsprosjekter eller som pådrivere for endringsarbeid mot en smidigere arbeidsmetodikk blant våre mange dyktige IT-team. Scopet for våre prosjekter og programmer kan variere fra norske prosjekter til europeiske programmer på Azets gruppenivå. Spekteret er altså bredt, og vi er nå på utkikk etter deg som trives med utfordringer og som ønsker å gjøre oss bedre!

Arbeidsoppgaver
  • Prosjekt og programledelse
  • Bidra til smidige og effektive leveranser med god kvalitet
  • Videreutvikling av vårt PMO-team
  • Ad hoc oppgaver avhengig av våre forretningsbehov
  • Etablere en god dialog og et godt samarbeid med våre kolleger i Azets
Litt om deg

Det viktigste er ikke om du er sertifisert innen PMI, PRINCE2 eller i det smidige universet - men du må ha evnen til å lede, rapportere og levere i et dynamisk miljø til gitte tidsfrister. Du kommuniserer godt med et bredt spekter av mennesker og evner å sette deg inn i tekniske problemstillinger i kombinasjon med forretningsforståelse, og trives godt i grensesnittet IT/teknologi, forretning og ledelse.

Vi ønsker noen som kan være med på å videreutvikle verktøykassa vår i et PMO-team, og som samtidig kan være en ressurs som bidrar til endring i organisasjonen vår.

Vi tror derfor at det er en fordel om du kan krysse av noen av punktene under:
  • Erfaring med prosjektledelse/leveranser
  • Erfaring med styring og rapportering av prosjektprogrammer
  • God forretningsforståelse og tech-interesse
  • En interesse for smidig arbeidsmetodikk
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • Relevant høyere utdanning
  • Tar ansvar og er selvgående, med god gjennomføringsevne
Vi kan tilby deg
  • Bransjens beste og mest automatiserte fremtidsrettede systemer og prosesser
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Et team i ryggen som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser
Din neste utfordring?

Kanskje er dette din neste utfordring? Da håper vi du søker på stillingen snarest! Søkere vil bli behandlet fortløpende.

Har du spørsmål om stillingen så kan du kontakte Haakon Bergo, Head of IT PMO, på haakon.bergo@azets.com

Arbeidsstedet vil fortrinnsvis være i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo, men med over 50 lokasjoner over hele landet har vi mulighet til å være fleksible for den riktige kandidaten.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.