IT Konsulent

Felleskjøpet Agri

Landbruk

Er du serviceinnstilt og glad i å skape gode kundemøter? Vi søker etter deg som vil være med å utvikle Felleskjøpets interne IT brukerstøtte og skape gode kundeopplevelser for våre brukere. I Felleskjøpet er vi en stolt partner av den norske bonden og vi gjør alle vårt ytterste hver dag for å skape gode kundeopplevelser. Digitalisering er et satsningsområde for Felleskjøpet og dette fører til mange spennende og varierte oppgaver innenfor både tradisjonelle og nyere teknologier. Felleskjøpet jobber blant annet med kunstig intelligens, maskinlæring, tingenes internett og robotisering. Vi har en «cloud-first»-strategi, og kjører flesteparten av våre tjenester i Microsoft Azure. Her har vi etablert vår skyplattform med en moderne arkitektur. Felleskjøpet benytter Microsoft Dynamics 365 som forretningsplattform. Disse løsningene henger tett sammen med Microsoft 365. Hos oss vil du få muligheten til å jobbe i et fremtidsrettet og moderne IT-miljø sammen med kompetente kolleger. Vi verdsetter fagkompetanse, og ønsker en læringskultur hvor de ansatte oppfordres til kompetansebygging og videreutvikling. Vi trives godt på jobben og er stolte av oppdraget vårt og av Felleskjøpet. Ditt arbeidssted vil være i Felleskjøpets nye lokaler i Lillestrøm sentrum, nær togstasjonen, som ligger kun 10 minutter unna Oslo sentrum. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser. Brukerstøtte er IT-avdelingens ansikt utad og viktige bidragsytere til stabil drift av våre løsninger. Vi har som mål å løse flest mulig saker i førstelinje. Brukerstøtte er IT-rådgivere og gir support til Felleskjøpets ansatte på alle lokasjoner. Teamet består av 9 personer med en god miks av alder, kompetanse og erfaring. Brukerstøtte jobber etter ITIL-prosesser og ServiceNow er et sentralt verktøy for å automatisere og digitalisere prosesser.  Arbeidstiden er 7,5 timer pluss lunsj per dag i tidsrommet 07.30-17.00, fordelt på tre skift, 07.30-15.30, 08.00-16.00 eller 09.00-17.00. Vi har vakt hjemmefra hver fjerde uke, da er arbeidstiden mandag til– fredag kl. 06.00-14.00 og 17.00-22.00 og lørdag 08.00-17.00 .

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra til god brukerdialog og brukeradopsjon 
  • Besvare henvendelser og oppfølging av våre brukere i ulike kanaler 
  • Rådgiving, support og veiledning 
  • Opprette brukerveiledninger 
  • Telefonvakt og overvåking av driftsverktøy hjemmefra hver fjerde uke

Kvalifikasjoner:

Fullført videregående utdanning IKT fagbrev er en fordel Erfaring fra kundebehandling eller førstelinje support er en fordel Erfaring med ITIL og ServiceNow er en fordel Erfaring med forretningssystemer (ERP- eller CRM-systemer) er en fordel

Personlige egenskaper:

Fokus på å skape gode kundeopplevelser for våre ansatte Serviceinnstilt Er raus og samarbeider godt med andre Trives med å jobbe i team og dele kunnskap, erfaringer og informasjon Fremoverlent, initiativrik og ser muligheter Liker å lære og er nysgjerrig Kommuniserer godt muntlig og skriftlig engelsk og norsk

Vi tilbyr:

Utfordrende arbeidsoppgaver i et moderne teknisk miljø, hvor teknologisk utvikling er viktig for bedriften Godt arbeidsmiljø og kompetente kolleger En arbeidsgiver som ønsker å videreutvikle sine ansatte slik at de trives og øker sin kompetanse En mulighet til å bidra til bærekraftig norsk matproduksjon Gode pensjons-, forsikrings- og lønnsforhold    Søknader vil bli behandlet fortløpende, så send din søknad snarest – senest innen 10.05.2021. Kun elektroniske søknader via vårt rekrutteringsverktøy vil behandles (klikk på "søk på stillingen" på denne siden). Husk å legge ved relevante vedlegg.