• Bedrift
    Cuveco AS
  • Søknadsfrist
    12.02.2023
  • Stillingsfunksjon
    Innkjøper
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Logistikk
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    2-5 år
  • Ønsket Språk
    norsk, engelsk
  • Adresse
    0278, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4964435
  • Se her for andre jobber fra Cuveco AS
  • Oppdatert 03.02.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Cuveco AS

Vil du være med å gjøre en forskjell?

Innkjøper

Logistikk

Vi i Cuveco ser etter en innkjøper som vil bli en del av vårt team. Som Innkjøper hos oss vil du være en sentral kontaktperson overfor våre kunder, hvor innkjøpet styres etter de premisser som avtales mellom partene. Som innkjøper i Cuveco er det viktig at du er selvstendig og behersker alle deler av innkjøpsprosessen. Kontroll av saldo, forståelse av transaksjoner, varemottak, korrekt masterdata og god systemforståelse, god kjennskap til logistikkflyt (verdikjede) og en interesse for detaljer i og finne årsak og løsninger, er de viktigste faktorene for å lykkes. Rollen krever effektivitet og gode samarbeidsevner, da dialog opp mot lagerpartner, leverandører, kunder og internt, vil være sentralt i hverdagen.

Cuveco bruker IFS som ERP system og det vil være et sentralt verktøy i den daglige jobben, sammen med gode kunnskaper i MS-Office, databaser, web-grensesnitt etc.


Hva vil vi du skal gjøre hos oss?

  • Bidra til å videreutvikle innkjøpsområdet i Cuveco med å aktivt å identifisere forbedringer innen innkjøp, identifisere utviklingsmuligheter
  • Bidra til å utvikle avdelingens kompetanse
  • Bidra til at Cuveco's prosesser og systemer på innkjøp er optimaliserte til enhver tid
  • Gjennomføre løpende møter med en portefølje kunder
  • Planlegge prognoser og gi faglig støtte i møte med kunder
  • Planlegge innkjøp basert på prognoser og avtale parameter med kunde
  • Bestillinger og oppfølging av egen produktportefølje mot leverandører i i3 og IFS
  • Gjennomføre innkjøp fra A til Å - sikre best mulig vareflyt og leveranser i Cuveco
  • Følge opp leveranser og sikre at de er i henhold til avtalt tid og kvalitet
  • Utarbeide og vedlikeholde leverandør- og produktinformasjon
  • Månedlig oppfølging av avdelingens gjeldende KPI 'er
  • Støtte internt for oppfølging og kontroll av fortollinger knyttet til ordinær vareflyt
  • Forstå bedriftens interne rutiner rundt registrering av inngående fakturaer knyttet til inngående vareflyt (pre-registrering, kontroll og sluttkontering).
  • Støtte til intern avvikshåndtering
  • Oppfølging av saldo mot lagerpartner – føring av saldo til riktige lokasjoner og oppfølging av "Best før dato" i lager
  • Øvrig saldo kontroll for årgang og lik beholdning i to systemer (IFS og fysisk-lager)
  • Rutiner i samband med månedsavslutting og årstelling (nyttår)
  • Dialog med lagerpartner, transportører og importører
  • Dokumentering og håndtering av skadesaker for Inngående Transport


For å lykkes i rollen ser vi gjerne at du har

  • Relevant høyere utdanning, tilsvarende bachelorgrad eller høyere innenfor logistikk og / eller økonomi. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formelle krav
  • Erfaring fra og behersker alle deler av innkjøpsprosessen og kan dokumentere resultater fra innkjøpsarbeid
  • God kjennskap til datasystemer og bruk av data som arbeidsverktøy
  • Erfaring innen innkjøp og god kjennskap til logistikk og vareflyt
  • God økonomisk forståelse
  • Gode analytiske ferdigheter
  • God kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Erfaring med å jobbe i et team
  • Gode formidlingsevner på engelsk og norsk, skriftlig og muntlig
  • Evne til å sette seg inn problemstillinger og søke økonomisk riktige løsninger
  • Forhandlingskompetanse
  • Erfaring med ERP systemer som IFS og SAP er en fordel


Hvem tror vi du er?

Du gjør folk rundt deg gode. Du er utholdende og har stor arbeidskapasitet. Du er analytisk, nøyaktig og god på detaljer. Du er strukturert, forstår resultatdrivere og markedskrav og har en god forretningsforståelse. Du er selvgående, men samtidig en god lagspiller gjennom ditt engasjement. Du er en gjennomfører og trives med å ha mange baller i luften. Du trives med å jobbe tett med øvrig organisasjon og kunder. Kreativ, initiativrik og løsningsorientert er ord mange bruker for å beskrive deg. Du kommuniserer tydelig og godt med andre både skriftlig og muntlig. Du elsker å utvikle deg og oppsøker og tilegner deg kontinuerlig ny og nødvendig kunnskap.


Flinke folk har mange muligheter. Hvorfor skal du velge oss?

Ønsker du muligheten til å få utfordret deg selv og utvikle deg både faglig og personlig i en ambisiøs og engasjert organisasjon hvor du vil ha store påvirkningsmuligheter? Identifiserer du deg med våre verdier som er samarbeid, entusiasme, integritet og kvalitet? Vi ønsker å gjøre en forskjell, og vi håper du vil bidra.


Vi vil gjerne at du søker hos oss

Stillingen rapporterer til vår logistikksjef. Vi har kontorer på Lysaker i Oslo. Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser, interessante arbeidsoppgaver og et godt arbeidsmiljø. Vi er opptatt av at du skal få mulighet til å utvikle deg, både faglig og personlig.

Høres dette ut som jobben for deg? Da vil vi gjerne at du sender inn din CV og søknad til oss. Har du noen spørsmål til stillingen ta kontakt med logistikksjef Fredrik Lillelien på telefon 982 50 387.

«Cuveco – vi følger deg hele veien»


 

  • Bedrift
    Cuveco AS
  • Søknadsfrist
    12.02.2023
  • Stillingsfunksjon
    Innkjøper
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Logistikk
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    2-5 år
  • Ønsket Språk
    norsk, engelsk
  • Adresse
    0278, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4964435
  • Se her for andre jobber fra Cuveco AS
  • Oppdatert 03.02.2023