Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
25.04.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
3703174Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 07.04.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Larvik kommune
Ingeniør renovasjon
Offentlig forvaltning
Larvik kommune søker en ingeniør til virksomhet Teknisk i tjenesteområdet Eiendom og teknisk drift.
Virksomhet Teknisk har 83 ansatte og har ansvar for drift og forvaltning av vei/trafikk, vann, avløp, renovasjon og park/friområder.
Larvik kommune har kildesortering av matavfall, papir, plastemballasje, glass- og metallemballasje og farlig avfall. Dette er et
tilbud både til husholdninger og fritidseiendommer/hytter.
De fleste renovasjonsoppgavene utføres av private firmaer.
Det er ledig en 100% fast stilling som ingeniør renovasjon ved Teknisk.
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling av saker knyttet til renovasjon
- Innføring av evt. endringer og nye ordninger
- Oppdatering og vedlikehold av abonnementssystemet (KOMTEK) for renovasjon.
- Behandle søknader om fritak og reduksjon av gebyr.
- Behandle klager, avvik og endringsmeldinger fra abonnenter.
- Befaring og godkjenning av standplasser.
- Tett dialog og samarbeid med renovasjonsselskapet som utfører innsamling i Larvik kommune
- Planlegge årlige hendelser, for eksempel våraksjonen, innsamling av hageavfall og lignende.
- Behandle henvendelser i websak, Powel melding og andre kanaler.
- Forbedre standplassers tilgjengelighet for renovatør.
- Det er mulighet til å bli midlertidig konstituert som Fagkoordinator for renovasjon
Kvalifikasjoner:
- Du er sivilingeniør eller har bachelorgrad innen tekniske fag fortrinnsvis med utdanning innen miljøfag og/eller kommunaltekniske fag. Vi vil også vurdere søkere med en annen utdanning eller bakgrunn. Søkere med mindre utdanning, men med lang erfaring fra fagområdet kan også være aktuelle.
- Du har kunnskap om renovasjonsordninger
- Du har gode datakunnskaper
- Du er god til å kommunisere både muntlig og skriftlig på norsk
- Du har førerkort klasse B.
Personlige egenskaper:
- Du har interesse for avfallsbransjen
- Du er systematisk og nøyaktig
- Du tåler å stå i situasjoner hvor motpart er uenig i avgjørelsen
- Du er løsningsorientert
- Du er selvstendig, men har gode samarbeidsevner
- Du har evne og motivasjon til å lære, og til å lære bort
- Du er fleksibel
Vi tilbyr:
- Hyggelige, kunnskapsrike og engasjerte kolleger i et godt faglig miljø
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Velferdsordninger
Annet
Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.
Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om. Politiattest må fremlegges før tilsetting
Søknad sendes elektronisk innen fristen via Webcruiter.
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag. Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noe. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige. En jobb med mening. Med mulighet til å utgjøre en forskjell. Det kan vi garantere at du får hos oss.
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
25.04.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
3703174Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 07.04.2021