Detaljer

  • Bedrift
    Skien kommune
  • Søknadsfrist
    11.11.2019
  • Sted:
    SKIEN
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TELEMARK
  • Arbeidssted:
    Skien
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2216137
  • Se her for andre jobber fra Skien kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

IKT-konsulent, service og support - ITG

Skien er Telemarks fylkeshovedstad og en av landets eldste byer med røtter tilbake til år 900 e. kr. Byen ligger sentralt plassert mellom fjord og fjell på Østlandet, og er en del av Grenland som til sammen har nærmere 100.000 innbyggere.

Skien kommune er også Telemarks største arbeidsgiver og en moderne og spennende arbeidsplass i utvikling. Her jobber 4.500 ansatte daglig for gi kommunens 53.900 innbyggere best mulig tjenester. Sammen er vi med på å gjøre Skien til et godt og trygt sted å jobbe, bo og leve.

Skien er en spennende og moderne kommune med høyt aktivitetsnivå. Vi har som mål å gi best mulig service på flest mulig områder til byens befolkning.

Vår visjon er “Skien - den gode og inkluderende møteplass!”

IKT-konsulent, service og support

ITG trenger flere dyktige IT-folk. Vi har ansvaret for IT-løsningene i Skien, Bamble og Siljan. I alle tre kommunene satses det offensivt på digitalisering. Det pågår mange spennende prosjekter innenfor områder som Trygghets- og helseteknologi, «den digitale skole», smartby og digitale innbyggertjenester. Vi er på jakt etter deg som har erfaring fra IT drift og kundeservice, gjerne også erfaring fra offentlig sektor.

Om oss

ITG (IT-samarbeidet i Grenland) er et §27-samarbeid mellom Skien, Bamble og Siljan kommuner med Skien som vertskommune.
Vi er lokalisert på Nenset i Skien og har 30 ansatte og 4 lærlinger.
ITG har ansvaret for drift, support og videreutvikling av IT-løsningene i samarbeidskommunene samt i annen kommunaleiet virksomhet.
Samlet utgjør dette 16 000 brukere, 150 fagsystemer og 7000 PCer/terminaler. ITG bruker teknologi fra Microsoft, Citrix, VMWare, samt flere markedsledende leverandører.

Om stillingen

ITG styrker nå avdelingen som jobber med service og support av IT-løsninger. Vi ønsker deg som har erfaring innenfor disse områdene:

  • Kundeservice og teknisk support ved å håndtere innkommende henvendelser via telefon, e-mail og servicedesk system.
  • Feilsøking, tilgangsstyring, utstyrshåndtering, problemløsning.

Du finner mer informasjon om stillingene på www.skien.kommune.no

Søknadsfrist 11.11.2019

Kontaktperson
Irene Eie, Serviceleder. mobil: 951 82 737, irene.eie@skien.kommune.no

 
Prøv en stillingsannonse på karriere.no
  • 70.000+ unike brukere/mnd
  • Over 70.000 CVer registrert
  • Motta alle søknader ett sted
  • Integrasjon Nav, Finn og lokalaviser
  • Annonsering i sosiale medier