Ledig stilling

Larvik kommune

Hukommelsesteam

Offentlig forvaltning

Hukommelsesteamet i Larvik kommune består av en demens koordinator, sykepleier, hjelpepleier og ergoterapeut. Tjenesten mottar henvendelser fra fastlegen for bistand til utredning ved mistanke om demens.

Videre så er veiledning, oppfølging, kartlegging, samarbeid internt og eksternt en viktig del av jobben. Hukommelsesteamet har en rolle i kommunen hvor man kan søke råd og veiledning i forbindelse med demens.

Som ansatt i hukommelsesteamet møter man mange mennesker i sårbare situasjoner. Det er viktig at man ser den enkelte og kan gjøre vurderinger ut ifra den enkelte situasjonen.

Hukommelsesteamet har base i Tjølling, men tjenesten dekker hele kommunen, man må derfor trives med å kjøre bil. 

Kvalifikasjoner:

  • 3 årlig helse- og sosial utdannelse
  • Det er en fordel med erfaring fra arbeid med personer med demens og pårørende
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
  • Gode datakunnskaper
  • Klasse B førerkort

Personlige egenskaper:

  • Du trives med å jobbe selvstendig og i team
  • Du har gode samarbeidsevner og bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Du tar ansvar 
  • Du er fleksibel

Vi legger vekt på personlig egnethet. 

Vi tilbyr:

  • Hyggelige og engasjerte kollegaer.
  • Varierte arbeidsdager og godt arbeidsmiljø
  • Vi deler kunnskap og er engasjerte
  • Du får mulighet til å lære nye ferdigheter
  • Lønn etter avtale
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre

    Viktig å vite før du starter hos oss

    Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

    Mangfold er en styrke
    Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

    Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
    Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

    Vise frem politiattest
    Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

    Hvordan søke
    Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

    Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
    Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

    En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!