Bedrift
Bedriftskonsulent CH ASSøknadsfrist
SnarestStillingsfunksjon
AdministrasjonHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
EntreprenørUtdanningskrav
ØnskeligArbeidserfaring
5-8 årØnsket Språk
Norsk muntlig, Norsk skriftlig, Engelsk muntlig, Engelsk skriftligAdresse
1580, RYGGE
MOSS
NorgeAndre arbeidssteder
Rygge, Råde, Moss, Sarpsborg, ÅSAntall stillinger
1Kompetanseområder
- administrasjon
- arbeidsleder
- Arbeidsmiljø
- bachelor
- datakunnskap
- digitale verktøy
- Excel
- ferie
- helse
- HMS
- HR
- innkjøp
- it
- kontor
- kontoroppgaver
- kvalitetsarbeid
- leder
- Miljø
- NAV
- onboarding
- oppfølging på byggeplass
- Personal
- Personaladministrasjon
- personalansvar
- selvstendig
- Servicemedarbeider
- variert arbeid
karriere-kode
6213245Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent CH AS
Spørsmål rettes til
Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818
Bedriftskonsulent CH AS
Vi søker allsidig og operativ administrativ HR/HMS-ressurs!
HR/HMS-medarbeiderEntreprenør
TRIGGER:
✅En spennende rolle i et solid selskap med høye ambisjoner ✅En aktiv arbeidsdag ✅ Mye kontakt med mennesker – og dette er hovedfokuset ditt ✅ En aktiv og operativ Personal/HR/HMS rolle ✅ Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
OM:
IPOA, med base i Råde i Østfold, er en av Norges største stålentreprenører og leverer skreddersydde stålkonstruksjoner til bygg og industri over hele Skandinavia. Vi leverer alt fra små, enkle tilbygg til store, komplekse stålbygg. Med 150 ansatte og en omsetning på 430 millioner kroner sikrer vi kvalitet i alle ledd – fra prosjektering til ferdig montering. Våre oppdragsledere jobber tett med produksjonen for en effektiv prosess, der kunden kan følge hele løpet fra start til ferdig produkt. Vi leverer til sektorer som idrett, logistikk, fornybar energi, dataindustri, forsvar og shipping. Kundene velger IPOA fordi vi setter dem først, leverer raskt, er konkurransedyktige og står for høy kvalitet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trives du med mennesker, struktur, kontroll og varierte oppgaver?
Da kan dette være noe for deg.
Vi søker en selvstendig og engasjert administrativ medarbeider som får energi av å holde oversikt, følge opp detaljer og være en viktig støtte for både ledelse og kollegaer. Hos oss blir du en sentral del av et engasjert team, i en bedrift i utvikling og vekst.
Hvem er vi?
Vi er en ambisiøs og fremoverlent entreprenørbedrift som jobber i spenningsfeltet mellom teknikk og mennesker – med både lokal forankring og nasjonal tilstedeværelse. Vi er opptatt av kvalitet, sikkerhet og et godt arbeidsmiljø. Hos oss er det høyt under taket og korte beslutningsveier.
Arbeidsoppgaver:
Du vil ha ansvar for en bred administrativ oppgaveportefølje, blant annet:
- Personaladministrasjon/ HR-oppgaver
- Operativt HMS-ansvar i prosjekter og på byggeplass, med ansvar for risikovurdering, forebyggende tiltak, oppfølging av arbeid ute, samt samhandling med ansatte, ledelse og samarbeidspartnere for å sikre et trygt og lovpålagt arbeidsmiljø."
- On- og offboarding, med alt det innebærer
- Kontakt med NAV og offentlige instanser
- Søknader og oppfølging knyttet til utenlandske ansatte
- Avtaleadministrasjon (leasing, lån, forsikring, pensjon, HMS-kort m.m.)
- Oppdatering og vedlikehold av administrative systemer
- Koordinering av kontordrift, lunsjordning og innkjøp
- Bistå ved revisjoner, møtereferater og diverse praktiske oppgaver
Kort sagt: mye av det som får hjulene til å gå rundt – unntatt selve bilen 😉
Hvilken kompetanse ser vi etter?
For å lykkes i denne rollen bør du trives med å ha mange baller i luften og evne å skape struktur i en hverdag med varierte oppgaver. Du samarbeider godt med andre, men jobber også selvstendig og tar ansvar for egne leveranser. Vi ser etter en person med god systemforståelse, gjennomføringsevne og trygghet i møte med både kolleger, samarbeidspartnere og offentlige instanser.
Vi ser etter deg som har:
- Erfaring fra administrativt arbeid – gjerne innen HR, kontordrift eller lignende.
- Kjennskap til offentlig forvaltning og kontakt med aktører som NAV, Altinn og Skatteetaten.
- Erfaring med HMS-arbeid og god forståelse for relevante lover, forskrifter og rutiner.
- Kjennskap til systemer som Tripletex, Landax og HMSREG er en fordel.
- Gode kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
- Grunnleggende forståelse for økonomi - og evne til å håndtere administrative tall.
- God digital kompetanse og trygghet i bruk av IT-verktøy.
- Gode språkkunnskaper; norsk - og engelsk.
- Utdanning innen administrasjon, HR, økonomi eller lignende. Relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
Hva slags egenskaper har du?
- Du liker å ha mange baller i luften og full kontroll på detaljene
- Du kommuniserer godt med alle – oppover og bortover..
- Du jobber selvstendig, men er også en lagspiller
- Du er trygg med systemer, gjerne Tripletex, Landax og Altinn
- Du trives med både rutineoppgaver - og mer ad hoc-preget arbeid
- Du er løsningsorientert, diskret og strukturert
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du tilbys:
En 100% stilling i et spennende selskap i vekst, med dedikerte medarbeidere og operative eiere. Du får en trygg og viktig rolle i et inkluderende arbeidsmiljø. Gode utviklingsmuligheter og interessante oppgaver. Vi byr på konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning, samt det viktigste av alt: Et profesjonelt og humørfylt arbeidsmiljø!
ℹ️ Er dette deg?
Da vil vi gjerne høre fra deg!
Kontakt rekrutterer Carine Helgesen, på tlf. +47 48 15 08 18 eller carine@bedriftskonsulent.no for mer info. CV og søknad sendes direkte via "Søk her". Søknadsfrist: Snarest – men vi benytter den tiden vi trenger til å finne den rette! Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt.
Vi ser fram til å høre fra deg!
Bedriftskonsulent Carine Helgesen bidrar til vellykkede prosesser med sitt personlige engasjement, med sin solide erfaring fra ledelse og med betydningsfulle nettverk. Produktene er i hovedsak: Rekrutteringstjenester, lederutvikling, kurs og foredrag innen nevnte områder.
Bedrift
Bedriftskonsulent CH ASSøknadsfrist
SnarestStillingsfunksjon
AdministrasjonHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
EntreprenørUtdanningskrav
ØnskeligArbeidserfaring
5-8 årØnsket Språk
Norsk muntlig, Norsk skriftlig, Engelsk muntlig, Engelsk skriftligAdresse
1580, RYGGE
MOSS
NorgeAndre arbeidssteder
Rygge, Råde, Moss, Sarpsborg, ÅSAntall stillinger
1Kompetanseområder
- administrasjon
- arbeidsleder
- Arbeidsmiljø
- bachelor
- datakunnskap
- digitale verktøy
- Excel
- ferie
- helse
- HMS
- HR
- innkjøp
- it
- kontor
- kontoroppgaver
- kvalitetsarbeid
- leder
- Miljø
- NAV
- onboarding
- oppfølging på byggeplass
- Personal
- Personaladministrasjon
- personalansvar
- selvstendig
- Servicemedarbeider
- variert arbeid
karriere-kode
6213245Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent CH AS
Spørsmål rettes til
Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818