• Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    17.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1798, AREMARK
    AREMARK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5897213
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune
Ledig stilling

Aremark kommune

Helsesekretær

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Aremark legesenter ligger sentralt i Aremark kommune, og er et fastlegesenter med 3 leger og 2 helsesekretærer. Nå går den ene helsesekretæren av med pensjon, og vi ønsker derfor en ny medarbeider som har lyst til å jobbe fast hos oss. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Pasientmottak og timebooking 
  • Besvare telefon og mail
  • Dokumentbehandling og arkivering
  • Korrespondanse elektronisk og per brev 
  • Bestilling av varer
  • Enkel prøvetaking 
  • Vask og sterilisering av medisinsk utstyr inkludert holde behandlingsrom ryddig og rent
  • Holde klinikken ryddig og akseptabel 
  • Utføre andre forefallende oppgaver, praktiske og administrative etter instruks fra nærmeste leder 

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdannet medisinsk sekretær, helsesekretær eller lignende bakgrunn.
  • Utpreget serviceinnstilling 
  • Gode datakunnskaper og teknisk forståelse - problemløsende
  • Høy grad av nøyaktighet i administrativt arbeid
  • Pliktoppfyllende og punktlig
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Erfaring med journalsystem og forståelse for medisinsk terminologi er en fordel
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper:

Vi ønsker oss en engasjert og omgjengelig person med godt humør og gode samarbeidsevner, og som ønsker å gjøre en god jobb for våre pasienter og ansatte ved legekontoret. Videre ser vi etter deg som jobber effektivt og selvstendig, samtidig som du trives i samarbeid med andre. Du jobber systematisk med fokus på nøyaktighet og kvalitetssikring, og har evne til å prioritere oppgaver. Du bør være særlig løsningsorientert, like å ta initiativ og håndtere hektiske perioder så vel som rolige.

 

Politiattest må fremlegges ved tiltredelse. 

 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale og kvalifikasjoner
  • Abonnement på det nye treningssenteret vårt 
  • En hyggelig arbeidsplass 
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling og å tilegne deg mye nyttig erfaring
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag 
  • Utfordrende og variert arbeid

 

Generelle betingelser:

  • Pliktig medlemskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2 %
  • Godkjent politiattest må fremlegges før tiltredelse

 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Søknad sendes elektronisk. Vi gjennomfører intervjuer fortløpende. 

 

Åpenhet - Tillit - Respekt - Redelighet

 

  • Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    17.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1798, AREMARK
    AREMARK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5897213
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune