Ledig stilling

Nesodden kommune

Helgestillinger - Sykehjem

Offentlig forvaltning

Ved Nesoddtunet Sykehjem, avdeling A1, A2 og B1 har vi ledig faste helgestillinger.
Vi ser etter deg som ønsker å være en del av vårt team i helgene, og som ønsker å bidra med varme, trygghet og tilstedeværelse for våre beboere.
Vi har som visjon å være «Et godt sted å være» for våre pasienter. Som søker hos oss må du ønske å jobbe for det samme målet!

Hos oss jobber engasjerte leger, sykepleiere, vernepleier, helsefagarbeidere, kokker, pleiemedarbeidere, fagleder, ledere, aktivitets-og frivillighetskoordinator, klinisk ernæringsfysiolog og fysioterapeuter. Sykehjemmet har eget kjøkken som produserer lunsj og middag til pasientene og eget vaskeri.

Nesoddtunet sykehjem har 118 plasser fordelt på 14 korttidsplasser, 2 KAD-plasser, 5 rullerende plasser og 97 langtidsplasser. Pasientene har ulike helseutfordringer og ulikt behov for hjelp, behandling og assistanse. Vi er opptatt av å skape en god dag for pasienter, pårørende og ansatte. Nå trenger vi flere engasjerte medarbeidere.

De ledige stillingene er ved skjermet avdeling for pasienter med demenssykdom. 

Stillingene er fra 15 % til 20 % med arbeid tilsvarende hver 2. eller 3. helg dag/kveld.

Ønsker du helgestilling med mulighet for ekstra sommerarbeid?

I perioden fra 23. juni til 24. august, når våre faste ansatte avvikler hovedferien, har vi behov for vikarer som vil bidra til å skape gode dager. Dersom du søker helgestilling, vil det allerede nå være mulig å avtale sommerjobb i tillegg til helgejobben – perfekt for deg som for eksempel er student og har mulighet til å jobbe ekstra i sommermånedene.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Ved ansettelse er det obligatorisk opplæring, både praktisk og via e-læring.
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål.

Kvalifikasjoner:

  • Interesse for å jobbe innen eldreomsorg
  • Det er ønskelig med erfaring fra demensomsorgen.
  • Du må ha fylt 18 år
  • Du må kunne uttrykke deg godt på norsk, både skriftlig og muntlig tilsvarende B2
  • Gyldig politiattest i henhold til Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremvises før tiltredelse.
  • Søkere som ikke har formell helsefaglig utdanning må gjennomføre e-læringskurset "Introduksjon til helse-og omsorgsarbeid" før de er aktuelle for ansettelse. Kurset er et 7 timers e-læringskurs og kan tas når som helst på denne nettsiden: Introduksjon til helse- og omsorgsarbeid (EN/UKR/NO) - Nasjonalt senter for aldring og helse

Personlige egenskaper:

  • Vi søker særlig deg som er positiv, har godt humør og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsningsorientert og fleksibel
  • Du bidrar til et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Gode kommunikasjons- og samhandlingsegenskaper
  • Strukturert, ryddig og fleksibel
  • Evne til å håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
  • Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i godt fagmiljø
  • Opplæring, veiledning, meningsfylt arbeid
  • Tilgang til e-læring
  • Bruk av velferdsteknologi
  • Gode låne- og pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale

    Vi bruker ressursstyringssystem GAT, pasientvarslingssystem RoomMate og Visma Profil som elektronisk pasientjournal

    For korrekt vurdering av ansiennitet og lønn, ber vi om at vitnemål og attester legges ved søknaden. Søknader uten nødvendig dokumentasjon kan bli betraktet som mangelfulle. Dette kan påvirke både vurdering og lønnsplassering.