Bedrift
Drammen kommuneSøknadsfrist
16.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3048, DRAMMEN
DRAMMEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2154498Se her for andre jobber fra Drammen kommune
- Oppdatert 08.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Drammen kommune
Har du lyst til å bli fagkoordinerende sykepleier i hjemmetjenesten Gulskogen ? Da har vi ledig stilling for deg
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gulskogen helse- og omsorgsdistrikt arbeider etter prinsippene om hverdagsmestring som holdning og tankesett, og hverdagsrehabilitering som integrert arbeidsmodell.
Fagkoordinerende sykepleier skal ha oversikt over, og det daglige brukerrettede ansvar i avdelingen. Legge til rette for at tjenesten til en hver tid er tilpasset riktig faglig kompetanse innenfor gjeldende rammer.
Sikre forsvarlighet og kvalitet i tjenesten i henhold til lover og forskrifter
Være kontaktperson på dagtid for fastlege, sykehus, Helsehuset, pårørende osv. Bistå med faglig veiledning av nyansatte, studenter og elever.
Ha god kjennskap til Gerica, EQS og Iplos.
For ansettelse i stillingen hvor man yter hjelp etter helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4, kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før tilsetting i stillingen. Attest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling og skal derfor ikke vedlegges søknad
- Sikre forsvarlighet og kvalitet i tjenesten i henhold til lover og forskrifter
- Ha ansvar for daglig koordinering, fordeling og revurdering av tjenesteoppdrag
- Legge til rette for at brukerne til enhver tid får tjenesten med riktig faglig kompetanse
- Tett samarbeid med nærmeste leder, personalgruppa, ansvarlig sykepleier og brukers primærkontakter
- Delta i eksterne samarbeidsmøter
- Bidra med temaforslag til internundervisning og arbeide med fag og kvalitetsforbedrende tiltak
- Bistå med faglig veiledning av&sp;medarbeidere, studenter og elever
- Pådriver og oppfølging av hverdagsrehabilitering, være mestringsagent
- Pådriver og oppfølging av velferdsteknologi
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Trygg i rollen som sykepleier og kan lede og delegere arbeidsoppgaver
- Opptatt av kvalitet og bidrar aktivt i kvalitetsarbeidet
- Gode IT-kunnskaper/Gerica
- Ønskelig med kjennskap til kommunal sektor/hjemmetjenester
- Kunnskap og interesse for velferdsteknologi og digitale hjelpemidler
- Evner å jobbe selvstendig og i team
- Er ansvarsbevisst og lojal mot arbeidsoppgaver og rutiner
- Har førerkort for bil
- For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves språkkunnskaper tilsvarende nivå B2
- Dette gjelder ikke skandinaviske søkere
- Løsningsorientert og beslutningsdyktig
- Er initiativrik, engasjert og faglig dyktig
- Kan tenke nytt og bidra til utvikling av tjenesten
- Evner å håndtere en uforutsigbar hverdag
- Er strukturert og tydelig og har gjennomføringsevne
- Personlig egnethet vektlegges
- En utfordrende og ansvarsfull jobb med mulighet for å bidra i utviklingen av en ny avdeling
- Gode muligheter for kompetanseutvikling, interne og eksterne kurs
- Mulighet for relevant videreutdanning
- Lønn: sentralt lønns- og stillingsregulativ
- Gode pensjonsordninger og gruppelivsforsikring
- Tiltredelse etter avtale
- Du vil jobbe i landets 7. største kommune som er i spennende utvikling
Bedrift
Drammen kommuneSøknadsfrist
16.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3048, DRAMMEN
DRAMMEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2154498Se her for andre jobber fra Drammen kommune
- Oppdatert 08.10.2019