Detaljer

Spørsmål rettes til

Jonas Steen-Hansen
tlf: 45251224

H&M ser etter Kundeservice medarbeidere til deres kontor i Barcelona!

Nå ser vi etter deg som ønsker en karriere innenfor en av verdens største kleskjeder; H&M! Har du et glimt i øyet og elsker å yte god service til kunden?

Selskapet
H&Ms globale kundeservice er en flerkanals- og multi-brand organisasjon med fokus på kundedialogen gjennom hele kundeturen. De er til stede i alle online-markeder, hvor de serverer både online og butikkontakter fra alle merker i H&M-gruppen. I dag er de rundt 3000 ansatte og jobber på 11 steder over hele verden.

Er du en salgsbevisst, sosial, åpen, god kommunikasjon og en ambisiøs lagspiller som er full av kjør og optimisme? Da bør du lese videre!


Hvorfor Barcelona?
Barcelona er en vakker by som ligger i hjertet av Katalonia i Spania. Vår kunde har sine kontorer 15 minutter fra Camp Nou og et steinkast fra stranden! I Barcelona vil jobbe i et dynamisk miljø med mange andre skandinaviske kollegeer, samtidig som du får brynet deg på en annen type kultur. Barcelona er en nydelig by og er selve hovedstaden i regionen Katalonia i Spania. Barcelona er kjent for sin kunst og flotte arkitektur, og selvfølgelig fotball. Barcelona har 4,7 millioner innbyggere og har det 6. største området i EU. Byen er lokalisert rundt både byliv og strandliv på samme tid. Dette er en av mange grunner til at Barcelona er blitt veldig populært de siste årene. Det er heller ingen hemmelighet at Barcelona er kjent for sitt gode uteliv og fantastiske shoppingmuligheter. Byen tilbyr rett og slett alt, og mer enn hva du ønsker deg!

Stillingen
Din hovedoppgave som Kundeservice Konsulent for H&M vil være å sørge for at de alltid vil være kunden sitt førstevalg. Dette gjøres ved å tilby den best mulige servicen for H&M når du snakker med kunden over telefon og e-post. Du vil snakke med kunden når de har spørsmål rundt bestilling, levering, betalinger eller andre problemstillinger som kan dukke opp rundt online shopping eller butikk relaterte spørsmål. Du vil ha muligheten til å jobbe med forskjellige oppgaver og kunder i denne rollen.

Jobben til en H&M-agent kommer med mye ansvar og mye moro. Listen over oppgaver inkluderer:

• Håndtere alle kundeklager med interesse og omsorg

• Gi tilbakemeldinger til resten av organisasjonen rundt kundens meninger

• Kontinuerlig forbedre våre prosesser ved å prøve nye måter å jobbe på

• Guide kunden i samtalen

Hvem ser vi etter?
Du må snakke Norsk flytende, både skriftlig og muntlig, og ha en god forståelse av Engelsk.

Dine ferdigheter:
• Du er strukturert, nøyaktig og presis i ditt arbeid
• Tar initiativ til å finne informasjon når du trenger det
• Er en lagspiller, men er også komfortabel med å jobbe selvstendig
• Kan ha mange baller i luften

H&M tilbyr
H&M tilbyr en jobb hvor hver dag er en opplevelse, hvor bare du selv kan sette begrensninger til dine karrieremuligheter, og hvor din personlige vekst og utvikling er like viktig som bedriften sin.