Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Growth Consultant

Regnskapsbyrå

Azets er et internasjonalt teknologidrevet konsern og kunnskapshus som tilbyr tjenester og programvare innen regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning. Våre 6500 dedikerte medarbeidere hjelper våre 120 000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer i Norden, Storbritannia og Romania. Vi investerer kraftig i ny teknologi og er bransjeledende innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. 

Group Growth Operations (GGO) jobber på tvers av Azets-konsernet. Vi har ansatte i Storbritannia, Norge og Romania og støtter alle oppgaver rundt vekst i organisasjonen med salgsekspertise, salgsrapportering, resultatstyring, CRM, vekstinitiativer og andre relaterte prosjekter. Avdelingen er bransjeledende i sitt fagområde og du vil få være med på en svært spennende og innovativ reise.

Vi ser etter en person som kan ta eierskap og drive vekstinitiativer på tvers av organisasjonen. I denne rollen vil du jobbe med interessenter i Storbritannia og Norden. Du vil være en del av et team i Oslo som i dag består av tre personer, i tillegg vil du ha en rekke kollegaer i UK, Norden og Romania. Miljøet i vår avdeling er dynamisk og vi er opptatt av faglig kompetansedeling. Samtidig er det høy takhøyde og kommunikasjon og samhold er viktig for oss. Høres dette spennende ut? Da er kanskje du den vi ser etter!

Hva vil du få jobbe med? 

Growth Consultant skal legge til rette for og eie prosjekter tilknyttet vekst-og markedssatsing. Eksempler på slike prosjekter kan være lansering av nye produkter, kryssalgskampanjer, markedslanseringer og partnerlanseringer. Noen av dine ansvarsområder vil være:

  • Tilrettelegge for vekstinitiativer, arbeidsgrupper og prosjekter 
  • Koordinere og delta i workshops sammen med de ulike forretningsområdene 
  • Bistå interessenter og avdekke vekstpotensiale på tvers av Azets Group 
  • Bygge business case for vekstinitiativene

Hvem er du? 

Er du innsiktsdrevet med kommersiell teft? Har du erfaring innen prosjektledelse eller forretningsutvikling? Vi søker deg med den nødvendige erfaringen og kompetansen for å lykkes til en slik rolle. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Selv om ønskelisten er lang kan det hende at dette er stillingen for deg om du: 

  • Har høyere utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette 
  • Har noen års erfaring med å lede kommersielle prosjekter 
  • Har erfaring som konsulent
  • Har erfaring med fasilitering av prosesser 
  • Er en solid lagspiller og har sterk kommersiell innsikt 
  • Har erfaring med prosjektledelse 
  • Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingevne på engelsk og norsk eller et annet skandinavisk språk

Hvorfor velge en jobb i Azets? 

  • Spennende utfordringer i et solid internasjonalt konsern i vekst
  • Mulighet for både faglig og personlig utvikling 
  • Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse 
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • En spenstig personalklubb som bidrar til det sosiale gjennom både sporty og kulturelle aktiviteter hver måned
  • Vi må selvfølgelig ikke glemme våre konkurransedyktige pensjons- og forsikringsordninger, samt svært god kantineordning

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo, men vi kan vurdere annet arbeidssted der Azets er lokalisert. Noe reising må påregnes i perioder. 

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale. 

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta kontakt med Group Head of Growth Operations, Yan Christian Zhou, på telefon 472 58 279. 

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.