• Bedrift
    Utdanningsforbundet
  • Søknadsfrist
    23.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Foreninger og forbund - Arbeidstakerorganisasjoner
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0182, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4939603
  • Se her for andre jobber fra Utdanningsforbundet
  • Oppdatert 05.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Utdanningsforbundet

Forsikringsrådgiver med digitalt fokus

Foreninger og forbund - Arbeidstakerorganisasjoner

 

Medlemmene er det aller viktigste for oss i Utdanningsforbundet. I denne jobben vil du være vårt ansikt utad i kontakten om medlemmenes forsikringsordninger og sørge for at de opplever seg sett og ivaretatt. Seksjon for Medlemstilbud jobber for at alle medlemmer skal oppleve merverdi ved medlemskapet. Vi er 19 medarbeidere, der seks av oss har et spesielt ansvar for å ivareta medlemmene spesielt.

Vi tenker at service kan utføres på flere måter. All den kunnskapen vi har om medlemmenes forsikringer kan brukes til å løse deres behov uten at de selv må ta initiativ til endringer. Har du jobbet med kundeservice og sett at det finnes andre måter å løse oppgavene på? Du har et godt øye for utvikling og smartere løsninger. I tillegg har du over gjennomsnittet forståelse for systemer og hvordan de fungerer fra et teknisk perspektiv, da er du personen for oss.

Vil du være med på en slik satsing hos oss, må du søke med en gang!
Vi skal i gang med en mengde spennende prosjekter knyttet til system og analyse og vil gjerne ha deg med på laget.

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle og innføre nye rutiner og være kontakt mot relevante fagmiljøer for å få dette til
  • Analysere eksisterende data, og fremstille det slik at det kan brukes i videre arbeid
  • Delta i interne og tverrfaglige prosjekter
  • Gi råd til medlemmene ved henvendelser knyttet til Utdanningsforbundets medlemstilbud
  • Registrere og oppdatere medlemsinformasjon, forsikringsbestillinger, -endringer og -oppsigelse

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning (Bachelor/Master)
  • Erfaring fra Kundeservice, med et ønske om å være pådriver for utvikling
  • Interesse for digitalisering og å finne de gode løsningene

Personlige egenskaper:

  • Handlekraftig og effektiv
  • Løsningsorientert og endringsvillig
  • God til å kommunisere med tekniske miljøer
  • Serviceinnstilt og fremoverlent

Vi tilbyr:

  • Godt miljø, med fokus på utvikling og samhandling på tvers av fagområder
  • Fleksibilitet
  • Gode personalordninger
 

  • Bedrift
    Utdanningsforbundet
  • Søknadsfrist
    23.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Foreninger og forbund - Arbeidstakerorganisasjoner
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0182, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4939603
  • Se her for andre jobber fra Utdanningsforbundet
  • Oppdatert 05.01.2023