• Bedrift
    Nord-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    20.06.2018
  • Stillingsfunksjon
    Annet
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Ønsket Språk
    norsk
  • Adresse
    2120, SAGSTUA
    NORD-ODAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    784709
  • Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
  • Oppdatert 22.05.2018
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nord-Odal kommune

Fast stilling for sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nord-Odal kommune trenger motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.

Vil du søke på en ledig stilling hos oss, må du registrere CV og sende søknaden elektronisk. Dette gjør du ved å opprette en egen brukeridentitet og et passord i det søkesystemet som kommunen bruker.

Ledig 100 % stilling som sykepleier, gjerne med videreutdanning.

Arbeidsoppgaver

Hjemmetjenesten i Nord-Odal har etablert nye stillinger for å dekke opp ved sykefravær i 2016 for å skape mer kontinuitet for pasientene og etablerte ordning med fraværsvikarer. Dette ga flere fagfolk i helgene, bedre tjenester og ikke minst et godt arbeidsmiljø. Det medførte at alle stillingene i hjemmetjenesten har hinketurnus som med arbeid hver 3 helg og med 2 hinkehelger pr år.

Hjemmesykepleien innebærer oppgaver med en stor grad av selvstendighet og evne til å handle selvstendig. Alle oppgaver i tjenesten fra direkte arbeid med brukere til medikamentsetting, blodprøvetaking.

Bakgrunn

Det stilles krav om Bachelor i sykepleie.

Vi ønsker oss søkere som har en del erfaring, er faglig trygge, samarbeidsvillige og som kan mestre mange situasjoner og oppgaver av ulik karakter. Du må kunne ta en del «på sparket» og takle omprioriteringer på vakt. Erfaring fra samme type arbeid vil være en fordel, men ikke ett krav.

Vi ser at du er løsningsorientert, har stor arbeidskapasitet og kan takle en varierende og hektisk jobb. Vi ønsker en ansatt som er trygg, ansvarsbevisst og med stor grad av selvstendighet i arbeidet.

Samarbeidsevner og personlig egnethet tillegges vekt. Den som ansettes må ha førerkort. Tjenesten har egne biler, men man må påregne bruk av egen bil i spesielle situasjoner.

Vi tilbyr  

Nå er det mulighet til å være med på å skape en ny hverdag i hjemmetjenesten sammen med dyktige kollegaer. Nord-Odal deltar i «Prosjekt Bedre pasientforløp og velferdsteknologi i regionen. Hjemmetjenesten har nye flotte lokale på Sand. 

  • Godt arbeidsmiljø
  • Bra fagmiljø
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Lønn i tråd med avtaleverk
  • Medlemskap i KLP

Kontaktinformasjon
For mer informasjon om stillingen kan enhetsleder Mari Melum kontaktes på telefon 62 97 82 22/474 67 102.

Vi foretrekker elektroniske søknader, men søknader i brevs form vil også bli behandlet. Benytt referanse 18/1316.

Søknadsskjema

Ved søknad i brevs form sendes denne, vedlagt CV, vitnemål, attester og oppgitte referanser, til Nord-Odal kommune, Herredsvegen 2, 2120 Sagstua.

Søknadsfrist
20.juni 2018

Nord-Odal kommune skal være en åpen organisasjon og utarbeider offentlige søkerlister etter offentleglova § 25. Opplysninger om den enkelte søker kan bli offentliggjort på søkerlista selv om en søker har bedt om unntak for offentlighet. Dersom anmodning om unntak for offentlighet ikke blir tatt til følge, vil søkeren få varsel om dette før søkerliste utarbeides.

 

  • Bedrift
    Nord-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    20.06.2018
  • Stillingsfunksjon
    Annet
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Ønsket Språk
    norsk
  • Adresse
    2120, SAGSTUA
    NORD-ODAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    784709
  • Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
  • Oppdatert 22.05.2018