Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
23.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
4313925Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 10.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Larvik kommune
Fagutvikler/kundeveileder
Offentlig forvaltning
Framtidens oppgaver må i større grad løses gjennom samarbeid. Kommunestyret har besluttet at nye løsninger og modeller må utvikles for å møte velferdsstatens utfordringer. Hvordan kan Larvik-samfunnet, og kommunen som organisasjon, samarbeide om å skape god dialog og møteplasser? Hvordan bør fremtidens innbyggerdialog foregå?
En av våre trofaste ansatte har gått av med pensjon og vi leter etter deg som kan gi et betydelig bidrag til å videreutvikle og drive fremtidens innbyggerdialog samt være en utviklingsorientert kundeveileder i møte med innbyggere, lag/foreninger og næringsliv.
Arbeidsoppgaver:
- Videreutvikle og drifte fremtidens innbyggerdialog
- Fasilitere og koordinere innbyggerinitiativ
- Etablere gode møteplasser med innbyggerne gjennom samskaping
- Saksbehandle
- Informere, gi råd og veilede om kommunens tilbud og tjenester
Kvalifikasjoner:
- Du har samskaping- og veilederkompetanse
- Vi krever meget god kunnskap om bruk av flere forskjellige IKT-verktøy, digitale tjenester, sosiale medier og kunne veilede i bruk av disse
- Du har relevant universitets- eller høyskoleutdanning på bachelornivå. Erfaring fra fagfeltet kan kompensere for kravet til bachelor
- Du har erfaring fra kommune, informasjonsarbeid, kundeveiledning eller andre serviceyrker
- Du må ha god samfunnskunnskap
- Du har erfaring fra utvikling- og medvirkningsarbeid
- Du har omstillings- og endringskompetanse
- Du må beherske norsk meget godt, både muntlig og skriftlig
- Vi ønsker at du behersker minst ett språk i tillegg, fortrinnsvis engelsk
- Du har førerkort for bil klasse B
Personlige egenskaper:
- Du tenker samhandling og samskaping til det beste for innbyggerne
- Du er utviklingsorientert, uredd og tør å stå i front
- Du er inkluderende og skaper trivsel
- Du liker å arbeide i team, men kan også arbeide selvstendig og ta ansvar
Vi legger vekt på personlig egnethet
Vi tilbyr:
- En spennende og meningsfylt jobb, med dyktige og engasjerte kollegaer
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning
- Velferdsordninger for ansatte
- Bedriftshelsetjeneste
Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjerte (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
23.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
4313925Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 10.01.2022