• Bedrift
    Nittedal kommune
  • Søknadsfrist
    22.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3200784
  • Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
  • Oppdatert 21.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nittedal kommune

Fagleder

Offentlige tjenester og forvaltning

Har du lyst til å være med å utvikle tjenestene til våre flotte beboere i Rotnesbeitet borettslag?

Vi har ledig 100% fast stilling som fagleder. Vi søker deg som brenner for faget og er flink til å veilede og formidle fag. Kom og vær en del av et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Ønsker du å komme ut av bykjernen hvor storby møter marka? Liker du å balansere mellom å jobbe aktivt med målrettet miljøarbeid samtidig som du motiverer og veileder ansatte i sitt arbeid? Da kan du være den personen vi er på utkikk etter. I Rotnesbeitet bor det 8 aktive unge mennesker med lettere/moderat nedsatt funksjonsevne. Vårt arbeid tar sikte på at beboerne opprettholder dagliglivets ferdigheter, selvstendighet og nettverk, ut fra beboernes individuelle behov.
Vår visjon er: Rom for alle, blikk for den enkelte.


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig (jf. Offentlighetsloven § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Ihht. Helsepersonelloven § 20A kreves det politiattest for å arbeide med barn- unge eller personer med utviklingshemming. Godkjent politiattest skal fremlegges ved ansettelse. Kommunen har et personalpolitisk mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering.

Arbeidsoppgaver
Fagleder i Rotnesbeitet borettslag
Ansvarlig for tiltaksplaner og dokumentasjon i Gerica
Ansvar og oppfølgning av medikamenthåndtering
Ansvar og oppfølgning av helse og omsorgstjenesteloven kapittel 9
Ledelse av fagmøter, samt ansvarsgruppemøter
Veiledning av øvrige ansatte
Primærkontakt ansvar
Samarbeid med fagledere, pårørende/ verge
Samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere som voksenhabiliteringen
Direkte brukerrettet miljøarbeid
Delegerte oppgaver fra avdelingsleder

  • Kvalifikasjoner
    Høyskole/Universitet, Diplom/ Bachelorgrad innen medisin, helse eller sosialfag
    Relevant videreutdanning er ønskelig.
    Du må kunne fremlegge godkjent politiattest før tiltredelse
    Du har erfaring fra målrettet miljøarbeid
    Du har erfaring fra brukergruppen
    Du har god kjennskap til helse og omsorgstjenesteloven kapittel 9
    Ønskelig med erfaring fra Gerica og arbeid med tiltaksplaner
    Førerkort
    Personlige egenskaper
    Kompetanse / interesse for fagfeltet
    Motiverende, selvstendig og strukturert
    Målrettet og bevisst på egne holdninger og verdier
    Evne til å takle uforutsette hendelser
    Evne til å skape gode relasjoner og godt samarbeid
    God i skriftlig og muntlig fremføring
    Personlig skikkethet vil bli vektlagt
    Vi tilbyr
    Lønn etter tariff
    Flexiturnus
    Turnus fortiden med arbeid hver 6. helg
    Gode forsikrings- og pensjonsordninger
    Tilgang til bedriftshelsetjeneste
    Godt arbeidsmiljø
    Gode muligheter for kompetanse utvikling
    Muligheter for medvirkning og innflytelse på egen arbeidssituasjon
    Faglederforum
     

    • Bedrift
      Nittedal kommune
    • Søknadsfrist
      22.10.2020
    • Ansettelsesform
      workTime.Heltid
    • Bransje
      Offentlige tjenester og forvaltning
    • Utdanningskrav
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring
      Ønskelig
    • Adresse
      1482, NITTEDAL
      NITTEDAL
      Norge
    • Antall stillinger
      1
    • karriere-kode
      3200784
    • Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
    • Oppdatert 21.10.2020