• Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    01.05.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6163846
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
Ledig stilling

Løten kommune

Fagarbeider natt 58,61%

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Liker du å jobbe natt? 
Nå er det muligheter for deg som vil ha en trygg, stabil og god arbeidsplass. 

I Sykehusvegen 2 og 12 er det ledig stilling som fagarbeider på natt 58,61%. Stillingen er ledig fra d.d.  
 
I Sykehusvegen 2 og 12 gis boligtilbud for mennesker med ulike funksjonshemminger og bistandsbehov. Med spesielt fokus på utviklingshemmede som har behov for tilrettelagt bolig med heldøgnstilbud. Vi gir også tjenester til familier med behov for avlastning og til tjenestemottakere utenfor bofellesskapene. Vi har også barnebolig. Boligene har hver sin avdelingsleder.  
 
Sykehusvegen 2 (Lykkebo) er en bolig for unge voksne. Vårt fokus er aktivitet og utvikling i samsvar med hver beboers egne mål og ressurser. Det er seks boenheter i Lykkebo og en "satelitt bolig" med 2-3 boenheter. Det er i tillegg ambulerende tjenester til hjemmeboende. På natt er det en våken nattevakt.  
 
Sykehusvegen 12 (Svingen) har fokus på at det skal være et trygt og godt sted å bo. Vi legger vekt på ro, trygghet og omsorg i en positiv atmosfære. I Svingen bofellesskap vil du jobbe med barn og voksne med ulike behov. Det er åtte boenheter i Svingen. På natt er det 2 våkne nattevakter.  

Du vil få god opplæring og bli en del av en fantastisk gjeng, som har lang erfaring og god kjennskap til alle beboere. 
Vil du bli en del av arbeidslaget vårt?  Klikk "søk stilling" så kanskje vi sees.

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev og autorisasjon som helsefagarbeider eller fagbrev som barne- og ungdomsarbeider  
  • Det vil være en fordel med erfaring fra arbeid med brukergruppen
  • Det er ønskelig at du har kunnskap om HOL kap. 9 (bruk av tvang og makt), målrettet miljøarbeid og atferdsanalyse
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til PECS og andre kommunikasjonsformer
  • Inneha evne til å både gi og motta veiledning i arbeidsfellesskapet 
  • Du må ha god skriftlige og muntlige ferdigheter på norsk, samt ha gode IKT-kunnskaper
  • Før tiltredelse må du levere gyldig politiattest, og skjemaer for taushetsplikt og tuberkulose signeres ved inngåelse av arbeidsavtale

Personlige egenskaper:

  • Vi søker en engasjert og faglig oppdatert medarbeider som brenner for å gi omsorg og trygghet
  • Du er dyktig til å bygge relasjoner og samarbeide godt med både kolleger, brukere og pårørende
  • Hos oss vil du måtte evne å jobbe både selvstendig og i team, og du må ha struktur og systematikk
  • Du er løsningsorientert, tar ansvar og bidrar aktivt til et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Vi ser etter deg som ønsker å være med på å utvikle arbeidsplassen vår videre
  • Gode kommunikasjonsferdigheter er viktig, og du kommuniserer tydelig og effektivt
  • Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

Innovasjon og faglig utvikling: Hos oss kan du få du muligheten til å være med på spennende innovasjonsarbeid og kontinuerlig faglig utvikling.
Opplæring og veiledning: Vi sørger for god opplæring og veiledning, slik at du føler deg trygg og godt rustet i din rolle.
Variert og meningsfullt arbeid: Du vil jobbe innen et variert, utfordrende og meningsfullt fagområde som gir deg muligheten til å gjøre en forskjell.
Tverrfaglig samarbeid: Vi legger stor vekt på tverrfaglig samarbeid og godt samarbeid med foreldre/foresatte.
Heltidskultur: Vi er en kommune som aktivt jobber for heltidskultur.
Gode kollegaer og godt arbeidsmiljø: Du vil bli en del av et inkluderende arbeidsmiljø med gode kollegaer som støtter og inspirerer hverandre.

Ansettelsen skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.


Søknaden må du sende elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg til søknaden.
Vi ber deg om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. 

Attester, vitnemål og vedlegg skal legges ved søknaden, og vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen for dokumentasjon på utdanning.
Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT (før 1.1.2023) eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og godkjenningen må dokumenteres. Les mer på https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet 

Velkommen som søker!  

  • Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    01.05.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6163846
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune