• Bedrift
    NTE AS
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Utdanning, undervisning og Forskning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3941311
  • Se her for andre jobber fra NTE AS
  • Oppdatert 08.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

NTE AS

Fagansvarlig kvalitet og kompetanse

Utdanning, undervisning og Forskning

Vil du bidra i arbeidet med å skape premium kundeopplevelser hver dag? Nå har du muligheten til å komme inn i et supert team, i en nyopprettet stilling i teamet Kundedialog og Kundeservice!

I NTE går vi på jobb for å gi folk og samfunn en grønnere hverdag. Vi har et uttalt mål om å bidra til å utvikle et klimanøytralt og digitalt Trøndelag, og for å få til det trenger vi flere dyktige folk med på laget. I teamet Kundedialog og kundeservice er vi 45 dyktige, serviceinnstilte og trivelige medarbeidere som har konsernansvar for å gi NTE-kundene gode kundeopplevelser i dialog med oss. Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre og i år er vi ekstra stolt fordi vi har Norges mest fornøyde kunder i bransjene strøm, internett og Tv ifølge Norsk kundebarometer. Dette har vi oppnådd fordi vi har gode samarbeidspartnere, vi jobber godt på tvers av avdelinger og funksjoner og fordi vi har flotte og krevende kunder.  

Vi trenger deg for å fortsette den gode utviklingen i avdelingen og konsernet. NTE-konsernet er i vekst og utvikler kontinuerlig nye tjenester til våre kunder. Dette krever kontinuering utvikling av kompetanse hos kunderådgiverne på flere fagområder. Sammen med ledere i teamet, øvrige ledere i NTE og dyktige kunderådgivere skal du bistå forretningsområdene med måloppnåelse gjennom en profesjonell og effektiv kundebehandling. Du vil være vår pådriver knyttet til kvalitet og rutiner rundt beste praksis.

Dine arbeidsoppgaver

Som Fagansvarlig vil du inngå i ledergruppen for Kundedialog og Kundeservice. Dine arbeidsoppgaver vil innebære blant annet kartlegging av forbedringsområder basert på innsikt i kundedialog og data, samt etablere systematikk for prosessforbedringer. I tillegg vil du få ansvar for innhold i rutiner og kvalitetssystem for teamet, bygge opp og videreutvikle kompetanseplaner for ulike fagteam, samt planlegge og gjennomføre opplæringsaktivitet i de ulike fagområdene på Kundeservice. 

Kompetanse vi vektlegger

  • 3-5 års relevant erfaring fra prosessforbedringsarbeid
  • Kan vise til erfaring med å tegne prosesskart og forstå prosesser
  • God kjennskap til Microsoft Office Software
  • Erfaring fra utviklingsarbeid

Egenskaper vi verdsetter 

  • Strukturert og kvalitetsbevisst
  • Relasjonsorientert
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig

Hvorfor skal du velge oss? 

  • Muligheten til å jobbe i en spennende stilling i et strategisk satsningsområde for NTE
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Godt arbeidsmiljø preget av samhold og trivsel 
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Konkurransedyktige betingelser 

Synes du dette høres spennende ut? Ta gjerne kontakt med oss for en hyggelig prat!

PS! Vi søker også etter en Prosessdriver Kundedialog og Kundeservice, samt en Teamleder for Team Tele. Sjekk også ut disse stillingene dersom de er mer passende for deg.

 

  • Bedrift
    NTE AS
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Utdanning, undervisning og Forskning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3941311
  • Se her for andre jobber fra NTE AS
  • Oppdatert 08.07.2021