• Bedrift
    Sør-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    15.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2100, SKARNES
    SØR-ODAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4673248
  • Se her for andre jobber fra Sør-Odal kommune
  • Oppdatert 17.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sør-Odal kommune

Fagansvarlig byggesak / Byggesaksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en ny og engasjert kollega til teknisk enhet med fagansvar innen byggesak. Stillingen er fast og 100%.
Teknisk enhet ligger under enhet Forvaltning som i tillegg har oppgaver innenfor landbruk, kart og oppmåling, kommunalteknikk, byggdrift, GIS og kommunale gebyrer. Som saksbehandler får du jobbe sammen med 2 andre byggesaksbehandlere og totalt 15 hyggelige kollegaer i enhet forvaltning i Sør-Odal kommune.

Du vil bli saksbehandler i en avdeling med engasjerte og høyt kvalifiserte medarbeidere, som dekker ulike fagområder.
Vi vektlegger godt arbeidsmiljø, høy kvalitet på saksbehandling og god service til våre brukere. Stillingen vil bli tillagt fagansvar innen byggesak om kandidater med ønskede kvalifikasjoner søker.   

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Være kommunens fagansvarlige for byggesak, tilsyn og ulovlighetsoppfølging
  • Behandle saker og veilede etter plan- og bygningsloven (primært byggesak)
  • Matrikkelføring
  • Øvrige oppgaver innenfor plan- og bygningsloven
  • Andre relevante oppgaver innenfor fagområdet

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning, minimum bachelornivå innen ingeniørfag, rettsvitenskap, arkitektur eller annen relevant utdanning
  • Relevant kompetanse/erfaring og kjennskap til aktuelt lovverk og saksbehandling innen fagområdet
  • Dokumentert relevant praksis kan veie opp for manglende formell utdanning
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper, og god formidlingsevne
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Engasjert, løsningsorientert, målbevisst, systematisk og strukturert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre
  • Være utadvendt og takle høyt tempo
  • Personlig egnethet vektlegges
  • Evne til tverrfaglig og tverrsektorielt samarbeid

Vi tilbyr:

  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i en vekstkommune
  • Et godt faglig arbeidsmiljø med hyggelige og engasjerte medarbeidere
  • Fleksitid
  • Lønn etter avtale
  • Gunstig pensjonsordning
 

  • Bedrift
    Sør-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    15.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2100, SKARNES
    SØR-ODAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4673248
  • Se her for andre jobber fra Sør-Odal kommune
  • Oppdatert 17.06.2022