Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
18.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1481, HAGAN
NITTEDAL
Antall stillinger
1karriere-kode
5210425Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
Nittedal kommune
Fag- og kvalitetsutvikler
Offentlig forvaltning
Vil du være med å sikre og styrke kvaliteten på våre tjenester? Liker du å jobbe med endringsarbeid og implementering? Da er dette kanskje jobben for deg.
Tverrfaglige hjemmetjenester består av tre avdelinger for hjemmesykepleie, og avdeling for forebygging og mestring. Vi jobber på tvers av avdelinger når det er nødvendig, og samarbeider for å finne de gode løsningene for tjenestemottakerne. Nittedal kommune har som mål at innbyggere skal kunne leve hjemme så lenge de ønsker det, og Tverrfaglige hjemmetjenester spiller en avgjørende rolle for å nå dette målet. Hjemmetjenester er derfor en tjeneste som vil være i stor vekst de neste årene. Fokus på fag og kvalitet blir en viktig brikke i dette arbeidet.
For å sikre kvalitet i tjenestene og fokus på den nødvendige utviklingen, trenger vi derfor en person inn i ledergruppen som holder tak i dette. Du er utvilingsorientert og kan vise til resultater på ledernivå. Du kan jobbe selvstendig, men også godt i team. Digitalisering av arbeidsprosesser og bruk av velferdsteknologi vil være en stor del av tjenesteutviklingen framover. Du må ha interesse og noe erfaring fra dette området.
Vi søker etter en engasjert medarbeider til vår ledergruppe med interesse for systematisk kvalitetsarbeid, rådgivning, prosessledelse og implementering. Er det deg?
Kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent sykepleier (eventuelt annen helsefaglig bakgrunn med relevant erfaring)
- Lederutdanning er en fordel
- Kompetanse og erfaring på prosjektledelse og/eller prosessledelse
- Ledererfaring med dokumenterte resultater på endring/utvikling
- Erfaring fra hjemmetjenester er en fordel
- Kjennskap til Gerica som pasientjournalsystem eller tilsvarende
- Ha god kunnskap og ferdigheter innen digitalisering IKT
- Meget god norsk skriftlig- og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Engasjert
- En god relasjonsbygger som motiverer og engasjerer andre
- Gode samarbeidsevner
- Ser helhet og sammenhenger
- Tar initiativ og ser løsninger
- Er selvstendig, strukturert og har god gjennomføringsevne individuelt og i team
- Godt humør
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Du blir del av en utviklingsorientert ny ledergruppe, der vi sammen skal skape takhøyde og trygghet
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (Offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kommunen har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, personer med nedsatt funksjonsevne, uavhengig av livssyn og seksuell orientering
Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
18.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1481, HAGAN
NITTEDAL
Antall stillinger
1karriere-kode
5210425Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
-
Vil du videreutvikle bærekraftige tjenester innen psykisk helse og rus i Bærum?
Bærum kommune
SANDVIKA -
Kommuneoverlege
Nittedal kommune
NITTEDAL -
Avdelingsleder i institusjonstjenesten
Tynset kommune
TYNSET -
Vil du arbeide med digitalisering og systemforvaltning i Oslo kommune?
Oslo kommune
OSLO -
Vernepleier/sykepleier på helsehus
Oslo kommune
OSLO