• Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    17.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5761994
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
  • Oppdatert 04.06.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Løten kommune

Er du vår nye veileder i økonomiteamet?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en person med pågangsmot og engasjement som ønsker å gjøre en forskjell? Trives du i en hektisk hverdag med stor variasjon av oppgaver? Motiveres du av å se andre løse sine utfordringer og lykkes med sine planer i eget liv? Er du en god person å ha med seg i denne prosessen? Da kan du være den vi ser etter.

NAV Løten har ledighet i en fast 100 % stilling som veileder i økonomiteam.

NAV Løten har i dag 26 ansatte fordelt på to avdelinger. Avdeling kvalifisering består av psykisk helseteam og rus samt flyktningtjenesten. Avdeling arbeid og økonomi består av arbeidsrettet oppfølging samt økonomiteam. Vi holder til i trivelige lokaler i kommunehuset på Løten, og du får dyktige og dedikerte kollegaer. Vi brenner for å gi mennesker muligheter og vi mener at arbeid er helsefremmende.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning med minimum bachelorgrad innenfor relevant fagområde, gjerne forvaltningsrett eller arbeids- og velferdsfag
  • God veiledningskompetanse
  • God digital kompetanse og evne til å raskt sette deg inn i nye datasystemer
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, og god skriftlig fremstillingsevne
     
    Det er ønskelig at du har:
  • Erfaring fra tilsvarende fagområde
  • Erfaring fra saksbehandling
  • Kjennskap til Lov om sosiale tjenester i NAV
  • God økonomisk forståelse
  • Erfaring fra arbeid ved NAV-kontor

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som: 

  • er målrettet, strukturert og trives med høyt arbeidstempo
  • har evne til å bidra til ett godt og utviklende fag- og arbeidsmiljø
  • er robust, effektiv, målrettet og alltid på jakt etter gode løsninger
  • har evne til å motivere og skape gode relasjoner og tillitt hos brukere, kollegaer og samarbeidspartnere
  • her evne til å se muligheter og finne gode og kreative løsninger
  • er ydmyk for enkeltpersoners livssituasjon
  • kan arbeide selvstendig og i team
  • er fleksibel og løsningsdyktig
  • er resultatorientert

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Meningsfulle og utfordrende arbeidsoppgaver i et inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid og mobilitetsløsninger
  • En organisasjon i utvikling
  • Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk


Tilsettingen skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
 
Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg i søknaden.

 

  • Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    17.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5761994
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
  • Oppdatert 04.06.2024