Ledig stilling

Birkenes kommune

Er du vår nye konsulent/HR-medarbeider?

Offentlig forvaltning

Vi søker en engasjert og selvstendig person til stillingen som konsulent/saksbehandler ved enhet teknisk forvaltning og drift. Stillingen er variert med flere oppgaver innenfor enheten, med hovedfokus på lederstøtte for enhetens teamledere og enhetsleder.

Enhet teknisk forvaltning og drift består av 6 team, som i tillegg ivaretar fagene plan- og byggesak, natur og miljø, eiendomsforvaltning, renholdstjeneste, vaktmestertjeneste og felles tekniske tjenester innen fagene geodata, oppmåling, eiendomsskatt og jord- og skogbruk.

Din hjemmebane kan enten være som spesialist innen kontorfag, økonomi og personaladministrasjon, eller som generalist med stor breddeforståelse og et sterkt ønske om å bidra med å styrke fagmiljøene i enheten og dens tjenestetilbud. Vi mener at du i tillegg er initiativrik og ansvarsfull, og du har et sterkt ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev i kontorfaget eller tilsvarende
  • God kunnskap og brukererfaring med IT-systemer
  • Erfaring med administrativt arbeid
  • God kjennskap til enhetens fagområder vil være en fordel
  • Manglende formell utdanning kan kompenseres med relevant praksis
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Opptatt av lagånd og spille andre gode
  • Imøtekommende, løsningsorientert og positiv
  • Strukturert og analytisk
  • Handlekraftig og selvgående
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En god arbeidsplass med et inkluderende og godt arbeidsmiljø.
  • Spennende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter.
  • Et bredt fagmiljø med kompetente medarbeidere.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Ansettelse på kommunale vilkår med medlemskap i KLP.