Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
28.03.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5071372Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nittedal kommune
Er du vår nye kollega? NAV Nittedal søker etter veileder.
Offentlig forvaltning
NAVs overordnede mål er å gi mennesker mulighet til arbeid og aktivitet, og samtidig sikre rettigheter til velferdsytelser. Vi tilbyr meningsfylte og utfordrende oppgaver i en organisasjon med et svært viktig samfunnsoppdrag.
NAV Nittedal er organisert i 2 avdelinger, hvor om lag 42 ansatte fra stat og kommune jobber tverrfaglig for å realisere NAV sin visjon om å gi mennesker muligheter til arbeid, inntekt og samfunnsdeltakelse.
Vi har nå ledig 1 fast stilling som veileder, hvor oppgavene som hovedregel er å behandle søknader og skrive vedtak etter Lov om sosiale tjenester.
Stillingen lønnes etter avtale og erfaring.
Ønsker du nærmere opplysninger om stillingen, kan du kontakte avdelingsleder Hilde A. Strømmen, tlf. 92 89 95 24 eller NAV leder Hanne Lene Knutli, tlf. 92 09 05 47. Stillingen lyses ut med forbehold om innplassering av overtallige i kommunen.
Søknad og CV sendes via lenken nedenfor. Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.
Dersom du ønsker å reservere deg fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli offentliggjort på søkerlisten. Søker varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kvalifikasjoner:
- Fullført relevant bachelorutdanning fra høyskole/universitet, dette kan være utdanninger innenfor sosialt arbeid som barnevern, sosionom, velferdsviter, pedagogikk og lignende. Utdanningskravet kan fravikes for søkere med særlig relevant yrkeserfaring
- Erfaring fra arbeid med oppfølging og veiledning av mennesker i en vanskelig livssituasjon er ønskelig.
- Erfaring fra forvaltning av arbeid i NAV/arbeid etter Lov om sosiale tjenester er en fordel, men ikke et krav.
Personlige egenskaper:
- Evne til å motivere mennesker som er i en vanskelig livssituasjon og møte de med respekt
- Evne til å balansere mellom å se muligheter og å sette grenser i utfordrende situasjoner
- Stor arbeidskapasitet/utholdenhet, og evne til å prioritere
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Omstillingsdyktig og fleksibel
- Strukturert og effektiv
- God bidragsyter til arbeidsmiljø og teamarbeid
Vi tilbyr:
- Kompetente medarbeidere i et aktivt og engasjert fagmiljø
- En spennende arbeidsplass og en organisasjon i utvikling
- Flexitid
- Kantine
- Tilgang til treningsrom
- Gratis parkering
Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
28.03.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5071372Se her for andre jobber fra Nittedal kommune