Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
10.10.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4778955Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 22.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lørenskog kommune
Er du vår nye dyktige og engasjerte FDVU-ekspert?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lørenskog kommune er i stor vekst. Oppdragsmengden øker og eiendom trenger deg som er faglig dyktig og engasjert i stillingen som FDVU rådgiver. Eiendomsavdelingen arbeider hele tiden for ytterligere profesjonalisering og vi er i ferd med å ta i bruk FDVU systemet FAMAC. Vi arbeider med å videreutvikle og digitalisere forvaltningsprosessene våre i den forbindelse.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for eiendom sitt tegningsarkiv herunder, kvalitetssikring, oppdateringer, mindre tilpasninger/endringer i AutoCad/IFC ifm. prosjekter/ombygging
- Ansvar for eiendom sitt FDVU system herunder, drift, implementering, utvikling og vedlikehold av systemet
- Påse at offentlige myndighetskrav blir ivaretatt og ansvarlig for opplæring av driftspersonell og brukere av FDVU-systemet
- Ansvarlig for at dokumentasjon fra serviceleverandører blir mottatt og lagret. Samt opprette avvik og aktiviteter på bakgrunn av rapportene
- Fag- og prosessansvar for fagområdene FDVU-dokumentasjon, tegninger, eiendomsdokumentasjon og sette premisser for struktur, innhold og lagring av dokumentasjon innenfor eiendom /fagområde
- Bidra i utarbeidelse av vedlikeholdsplaner på bakgrunn av innsamlet data i FDVU-systemet
- Utarbeide kravspesifikasjoner for å sikre riktig leveranse av FDVU-dokumentasjon ifm., rehabiliteringer, prosjekter, drift og vedlikehold
- Utarbeide driftsplaner for byggene
- Generell saksbehandling og øvrige oppgaver innenfor eiendomsfaget, som vil bli gitt av leder
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyskole/universitetsutdanning og/eller erfaring innen eiendomsfaget
- Erfaring med systemer som for eksempel AutoCad, BIM og FDVU systemer som f.eks. Famac
- God IKT kompetanse
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner
- Resultatorientert
- Gode kommunikasjonsevner
- Selvstendig, positiv og høy arbeidskapasitet
- Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- God arbeidstid- og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- Mulighet for fag/kompetanseutvikling
- Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
10.10.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4778955Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 22.09.2022