• Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4778955
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 22.09.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lørenskog kommune

Er du vår nye dyktige og engasjerte FDVU-ekspert?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lørenskog kommune er i stor vekst. Oppdragsmengden øker og eiendom trenger deg som er faglig dyktig og engasjert i stillingen som FDVU rådgiver. Eiendomsavdelingen arbeider hele tiden for ytterligere profesjonalisering og vi er i ferd med å ta i bruk FDVU systemet FAMAC. Vi arbeider med å videreutvikle og digitalisere forvaltningsprosessene våre i den forbindelse.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for eiendom sitt tegningsarkiv herunder, kvalitetssikring, oppdateringer, mindre tilpasninger/endringer i AutoCad/IFC ifm. prosjekter/ombygging
  • Ansvar for eiendom sitt FDVU system herunder, drift, implementering, utvikling og vedlikehold av systemet
  • Påse at offentlige myndighetskrav blir ivaretatt og ansvarlig for opplæring av driftspersonell og brukere av FDVU-systemet  
  • Ansvarlig for at dokumentasjon fra serviceleverandører blir mottatt og lagret. Samt opprette avvik og aktiviteter på bakgrunn av rapportene
  • Fag- og prosessansvar for fagområdene FDVU-dokumentasjon, tegninger, eiendomsdokumentasjon og sette premisser for struktur, innhold og lagring av dokumentasjon innenfor eiendom /fagområde
  • Bidra i utarbeidelse av vedlikeholdsplaner på bakgrunn av innsamlet data i FDVU-systemet
  • Utarbeide kravspesifikasjoner for å sikre riktig leveranse av FDVU-dokumentasjon ifm., rehabiliteringer, prosjekter, drift og vedlikehold
  • Utarbeide driftsplaner for byggene 
  • Generell saksbehandling og øvrige oppgaver innenfor eiendomsfaget, som vil bli gitt av leder

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskole/universitetsutdanning og/eller erfaring innen eiendomsfaget
  • Erfaring med systemer som for eksempel AutoCad, BIM og FDVU systemer som f.eks. Famac
  • God IKT kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner
  • Resultatorientert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Selvstendig, positiv og høy arbeidskapasitet
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig

Vi tilbyr:

  • God arbeidstid- og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4778955
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 22.09.2022