• Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1473, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5365544
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 21.09.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lørenskog kommune

Er du vår nye avdelingsleder?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du erfaring fra koordinerende arbeid med bosetting av flyktninger, er god på økonomistyring og kontordrift, og forstår hva som må til for at nyankomne flyktninger raskt kan bli en del av lokalsamfunnet? Da er det akkurat deg vi søker!

Flyktning- og innvandrertjenesten søker avdelingsleder i avdeling for bosetting og drift.

Som tjeneste kan vi tilby deg en spennende stilling, med stort handlingsrom for å påvirke og forme kommunens bosetting- og inkluderingsarbeid. Du vil få gode og entusiastiske kollegaer, samt mulighet til å jobbe i en kommune i stor vekst og utvikling hvor mye spennende skjer.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen økonomi, juss og/eller samfunnsfag fra høgskole- eller universitetsnivå. Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Erfaring med kontordrift og økonomioppfølging av kommunal virksomhet
  • Erfaring med koordinering av bosettingsarbeid for flyktninger
  • Erfaring med utsøking av funkhem-tilskudd
  • Svært gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, tilsvarende C1-nivå

I tillegg er det ønskelig at du har: 

  • Erfaring fra arbeid i tilsvarende tjeneste, eks. flyktningtjeneste
  • Erfaring fra fagområdet spesielt og integreringsfeltet generelt
  • Erfaring med koordinering og veiledning i team
  • Kunnskap om offentlig forvaltning og erfaring med samarbeid med UDI og IMDi rundt bosettingsarbeid
  • Gode kunnskaper innen systemer som Visma HRM, Visma flyktning, Framsikt, Websak og NIR

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner og god rolleforståelse
  • Du er god til å tenke helhetlig og løsningsorientert
  • Du evner å balansere flere ulike prosesser, prosjekter og tiltak parallelt
  • Du er fleksibel
  • Personlig egenhet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • God arbeidstid- og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1473, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5365544
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 21.09.2023