Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nordic Jobs Worldwide AS

Er du på utkikk etter en jobb med mer ansvar? Ønsker du internasjonal arbeidserfaring?

Bank, finans og forsikring

Vi er nå på utkikk etter en nordisktalende eskpert til Order to Cash avdelingen til vår klient i Barcelona. Har du erfaring fra finansnæringen eller servicebransjen? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Bli bedre kjent med din fremtidige arbeidsplass

Vår kunde er et amerikansk-eid globalt selskap som selger trykte og digitale dokumentløsninger og dokumenterer teknologiprodukter i mer enn 160 land. De har sitt hovedkontor i Norwalk, Connecticut, men selskapet er grunnlagt i New York. Selskapet kjøpte tilknyttede datatjenester for $ 6,4 milliarder tidlig i 2010. Som et stort utviklet selskap, er det konsekvent plassert i listen over Fortune 500-selskaper.

Hvorfor Barcelona?
Barcelona er en vakker by som ligger i hjertet av Katalonia i Spania. Vår kunde har sine kontorer 15 minutter fra Camp Nou og et steinkast fra stranden! I Barcelona vil jobbe i et dynamisk miljø med mange andre skandinaviske kolleger, samtidig som du får brynet deg på en annen type kultur. Barcelona er en nydelig by og er selve hovedstaden i regionen Katalonia i Spania. Barcelona er kjent for sin kunst og flotte arkitektur, og selvfølgelig fotball. Barcelona har 4,7 millioner innbyggere og har det 6. største området i EU. Byen er lokalisert rundt både byliv og strandliv på samme tid. Dette er en av mange grunner til at Barcelona er blitt veldig populært de siste årene. Det er heller ingen hemmelighet at Barcelona er kjent for sitt gode uteliv og fantastiske shoppingmuligheter. Byen tilbyr rett og slett alt, og mer enn hva du ønsker deg!

Om rollen

I denne rollen handler det om å effektivt utvikle kunnskap og tekniske ferdigheter til spesialistene/agentene i samarbeid med teamlederen. Gjennom identifisering og påfølgende lukking av kunnskapshull er det ment at du vil jobbe for å øke teameffektiviteten og for å nå målene. I denne stillingen forventes det også å oppdatere gjeldende prosesser, dokumentasjon og arbeidsinstruksjoner for å sikre at de gjenspeiler gjeldende drift og forretningspraksis. Målet er å identifisere eventuelle prosesshull eller forbedringer, for å aktivt implementere kontinuerlige forbedringsprosjekter.

For å lykkes i denne rollen, er det viktig

  • Fullføre og holde alle prosesser og dokumentasjon oppdatert
  • Gi opplæring til nyansatte
  • Fungere som agent back-up når en bestemt prosess ikke dekkes operativt
  • Sørg for at alle teammedlemmer er på et effektivt nivå
  • Oppnåelse av teammål og ICMP-standarder
  • Identifisere forbedringsområder og levere kontinuerlige forbedringsprosjekter
  • Delta aktivt i automatiseringsprosjekter

Inkludert i det daglige arbeidet

  • Gi veiledning og coaching til nye kolleger og etablerte spesialister/agenter
  • Der tekniske kunnskapshull er identifisert gjennom gjennomgangsprosessen, vil du samarbeide med spesialistene/agentene og den respektive teamlederen for å hjelpe til med å lukke dette gapet
  • Gjennomgang av eksisterende arbeidsprosesser, omarbeiding der det er hensiktsmessig og oppdatering av arbeidsinstruksjoner for å gjenspeile nye prosesser i tråd med gjeldende operasjoner og forretningspraksis
  • Utføre de normale oppgavene til en spesialist/agent i teamet

De ser etter

  • Minst 3 års erfaring i Order to Cash organisasjon (obligatorisk)
  • Erfaring i innkreving / Kundefordringer (Foretrukket)
  • Erfaring fra å sette opp og starte et team (Foretrukket)
  • Erfaring med dokumentasjonsprosesstilordning (Foretrukket)
  • Erfaring med prosjektledelse og/eller RPA-prosjekter (Foretrukket)

Har du disse ferdighetene?

  • Profesjonelt nivå i engelsk + minst ett av de skandinaviske språkene (dansk/norsk/svensk/finsk)
  • Motivert og villig til å lære nye ferdigheter
  • Team Player og Team motivator
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig
  • Evne til å jobbe godt selvstendig og i team
  • Tilpasningsdyktig til et skiftende miljø og fleksibelt med hensyn til arbeidsmønstre
  • Analytiske ferdigheter (økonomi)
  • Gode ledelsesegenskaper

Arbeidsgiver tilbyr

  • Konkurransedyktig lønnsbetingelser
  • Hjelp med flytting; betalt flybillett og 2 uker opphold på hotell ordnet av HR
  • Moderne kontorer i solfylte Barcelona
  • Internasjonal arbeidserfaring et suksessfylt selskap med kontorer over hele verden
  • Personlig utvikling og karrieremuligheter

Høres dette ut som en spennende mulighet? Passer du beskrivelsen? Da ønsker vi at du søker med din CV og et motivasjonsbrev